röppää märällä

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
kissimissi

röppää märällä

Viesti Kirjoittaja kissimissi »

onko jollakulla konstia korjata röpeltämisongelmaa kostealla kelillä 1700i ladaan? sytkäosat ovat kaikki uusia paitsi puolasatsi (suorasytytys) luulen että puolat kenkkuilee kosteudesta....?
Avatar
OSmo
Viestit: 164
Liittynyt: 9.2.2006 12:57
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja OSmo »

Ei kai siinä suorasytkää vakiona ole?
ei ihan hukas ol, mut ei kaukaa käy..
Avatar
mickey-69
Viestit: 560
Liittynyt: 25.7.2005 13:14
Paikkakunta: Padasjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

Kyllähän noissa tuppaa sellainen olemaan...., ja jopa ihan vakiona... :wink:
Avatar
OSmo
Viestit: 164
Liittynyt: 9.2.2006 12:57
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja OSmo »

No jopas jotain! :o
ei ihan hukas ol, mut ei kaukaa käy..
Avatar
cassu
Viestit: 488
Liittynyt: 5.8.2004 1:54

Re: röppää märällä

Viesti Kirjoittaja cassu »

kissimissi kirjoitti:onko jollakulla konstia korjata röpeltämisongelmaa kostealla kelillä 1700i ladaan? sytkäosat ovat kaikki uusia paitsi puolasatsi (suorasytytys) luulen että puolat kenkkuilee kosteudesta....?
Tuo onkin muuten kinkkinen juttu, ei oikein sytkän puolelta osaa ajatella enää mitään tuollaisen oireen aiheuttajaa. Melko omituista olisi jos moinen puolasta johtuisi - kaikkihan on mahdollista mutta silti...

Ettei vaan kosteutta pääse jostain polttoaineen sekaan / seokseen? (Muualta kuin ilmanputsarista). Normaaliahan se on että Lada toimii vähän niinkuin kelien mukaan, mutta ei sentään pitäisi röpeltää. Pätkiikö tuolloin selkeästi sytkä vai tuntuuko moottori tukehtuvan?
Meinaan vaan että harmi kun ei kovin hyvin tunne tuota ruiskua, jospa siinä on joku heikko kohta joka sotkee polttoaineensyöttöä / seoksia kosteuden takia. Tosin tuolloin luulisi Check Engine-valon syttyvän...
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Anturit ja niiden liitokset?
Vauhdin tae - alamäki
vazili 2107
Viestit: 150
Liittynyt: 3.10.2003 23:31
Paikkakunta: tampere

röpellys.

Viesti Kirjoittaja vazili 2107 »

Tjooh.. Toi voi tosiaan johtua sieltä puolien puolelta.. Vaihdoin aikoinaan
orkkistulpanjohdot uusiin ja huomasin kuinka pahasti ne puolien SAE-liitti-
met olivat ruosteessa :shock: No puhdistin ne ja nikkelitahnaa päälle niín
ei ollut sen koommin ongelmia , mutta outo ilmiö kuitenkin..No toisaalta o-
len bongannut perinteisissäkin jakajallisissa systeemeissä pahaa hapettu-
maa puolan sytytysjohtimessa, että ehkä meidän rankat pohjoiset olosuh-
teet vaikuttavat tuohon..Tosin joku hapettunut anturinliitinkin voi olla syy.
Vastaa Viestiin