Sivu 1/1
Jäähdytysnesteen anturi
Lähetetty: 12.2.2006 10:30
Kirjoittaja Kajtsu
Vm2000 Samarassa on tälläinen hieno testinäyttö jossa on nestevajauksille merkkivalot ja nyt jäähdytysnesteen merkkivalo palaa koko ajan vaikka nestettä on. Paisuntasäiliössä on pinnankorkeus anturi joka lienee rikki. Onko kokemuksia saako anturia muualta kuin Deltasta - Motonetistä ei löytynyt.

Lähetetty: 12.2.2006 12:03
Kirjoittaja ,_,/ukka
Oiskohan tullut kohoon reikä ja on nyt nestettä täynnä ja upoksissa? Yleisin korjaus lienee nypätä anturin johto irti. Toseksi yleisintä varmaankin yrittää tyhjentää se koho ja paikata jollakin "töhnällä". Tosin tutkimustuloksia näiden korjauksien yleisyydestä ei ole
,_,/ukka
Lähetetty: 12.2.2006 12:52
Kirjoittaja RTJN65
Noita kai saapi naapurista (venäjältä siis).
Lähetetty: 12.2.2006 16:42
Kirjoittaja Kajtsu
Eipä sammu vaikka vetäis piuhan irti. Kokeilin piruuttani pissapojan vastaavaa. Ei syty lamppu vaikka olis pois säiliöstä. Tartteekohan tuo sähköä johtavaa nestettä toimiakseen vaikka ei luulis.
Lähetetty: 12.2.2006 19:22
Kirjoittaja LADA-POWER!
yhen tutun samarassa on sama vika mutta kun on ajanu n.10 km ja sammuttaa käynnistää uudelleen se valo sammuu. ootkos koittanut tota keinoa?
Lähetetty: 13.2.2006 9:27
Kirjoittaja ,_,/ukka
Kajtsu kirjoitti:Eipä sammu vaikka vetäis piuhan irti. Kokeilin piruuttani pissapojan vastaavaa. Ei syty lamppu vaikka olis pois säiliöstä. Tartteekohan tuo sähköä johtavaa nestettä toimiakseen vaikka ei luulis.
Oisko jo noin "moderni" anturi? Silloin se lamppu sammuu, kun irroittaa liittimen ja yhdistää ne kaksi johtoa, jos niitä on vain kaksi, jos enempi ni älä mun neuvojen mukaan yhdistele mitään
,_,/ukka
Lähetetty: 13.2.2006 14:40
Kirjoittaja Kajtsu
Tota piuhojen yhdistämistä määkin aattelin, mutta olis kiva jos toi vimpain toimis.

Ei sen toimintaperiaatetta löytys mistään. Anturi on kuin putki jossa on koho, mutta minkäänlaisia sähkökontakteja siinä ei ole. Putken sisällä on ilmeisesti piiri joka yhdistyy, kun jonkinlaisesta metallista oleva koho saavuttaa putken pään

. Koneen sammuttaminen ja käynnistäminen ei vaikuta mitään,

vaan palaa

.
Lähetetty: 13.2.2006 14:55
Kirjoittaja pressa
kohossa on magneetti ja tuon putken sisällä on reedrele