
Jäähdytysnesteen anturi
Jäähdytysnesteen anturi
Vm2000 Samarassa on tälläinen hieno testinäyttö jossa on nestevajauksille merkkivalot ja nyt jäähdytysnesteen merkkivalo palaa koko ajan vaikka nestettä on. Paisuntasäiliössä on pinnankorkeus anturi joka lienee rikki. Onko kokemuksia saako anturia muualta kuin Deltasta - Motonetistä ei löytynyt. 

- LADA-POWER!
- Viestit: 176
- Liittynyt: 8.11.2005 11:49
- Paikkakunta: tuusula
yhen tutun samarassa on sama vika mutta kun on ajanu n.10 km ja sammuttaa käynnistää uudelleen se valo sammuu. ootkos koittanut tota keinoa?
Lada poweria!
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Oisko jo noin "moderni" anturi? Silloin se lamppu sammuu, kun irroittaa liittimen ja yhdistää ne kaksi johtoa, jos niitä on vain kaksi, jos enempi ni älä mun neuvojen mukaan yhdistele mitäänKajtsu kirjoitti:Eipä sammu vaikka vetäis piuhan irti. Kokeilin piruuttani pissapojan vastaavaa. Ei syty lamppu vaikka olis pois säiliöstä. Tartteekohan tuo sähköä johtavaa nestettä toimiakseen vaikka ei luulis.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Tota piuhojen yhdistämistä määkin aattelin, mutta olis kiva jos toi vimpain toimis.
Ei sen toimintaperiaatetta löytys mistään. Anturi on kuin putki jossa on koho, mutta minkäänlaisia sähkökontakteja siinä ei ole. Putken sisällä on ilmeisesti piiri joka yhdistyy, kun jonkinlaisesta metallista oleva koho saavuttaa putken pään
. Koneen sammuttaminen ja käynnistäminen ei vaikuta mitään,
vaan palaa
.



