Sivu 1/3

mylly -> fiat 127

Lähetetty: 11.2.2006 19:05
Kirjoittaja Mage
päätin kysellä et saisko mitekää 1200 l koneen laitettuu fiat 127 vm -78?? ku säästö päällä ja varmuuve vuoks jo kyselen et sopisko millää ku latuskan laatikko tuntuu pettävä lähiaikoin ja oisha siinä taas pientä räpeltämistä 8)

Lähetetty: 11.2.2006 23:55
Kirjoittaja iigorr
kyllä siinä aika työn saat tehdä..

Lähetetty: 12.2.2006 11:02
Kirjoittaja Mage
nii :? pitäis iha joku kaunis ilma kattoo tarkemmi muutama päivä moista

Re: mylly -> fiat 127

Lähetetty: 12.2.2006 15:20
Kirjoittaja RussianTUNER
Idän Ihme 1 kirjoitti:
Mage kirjoitti:päätin kysellä et saisko mitekää 1200 l koneen laitettuu fiat 127 vm -78?? ku säästö päällä ja varmuuve vuoks jo kyselen et sopisko millää ku latuskan laatikko tuntuu pettävä lähiaikoin ja oisha siinä taas pientä räpeltämistä 8)

Mitään tiärä, mut eiks toi 127 kannattais ennemmin TURBOTTAA ?
Takavetoseks varmaan olis tulossa..

Re: mylly -> fiat 127

Lähetetty: 12.2.2006 19:02
Kirjoittaja Mage
RussianTUNER kirjoitti:
Idän Ihme 1 kirjoitti:
Mage kirjoitti:päätin kysellä et saisko mitekää 1200 l koneen laitettuu fiat 127 vm -78?? ku säästö päällä ja varmuuve vuoks jo kyselen et sopisko millää ku latuskan laatikko tuntuu pettävä lähiaikoin ja oisha siinä taas pientä räpeltämistä 8)

Mitään tiärä, mut eiks toi 127 kannattais ennemmin TURBOTTAA ?
Takavetoseks varmaan olis tulossa..
joo turbottaa 0.9 koneen mis o yks pakoventtiili jymähtän :lol:

Lähetetty: 12.2.2006 22:22
Kirjoittaja Xorron

Lähetetty: 13.2.2006 18:59
Kirjoittaja Mage
Joo tota oon kattonu paljonkii ku ol 127 liikkeessä. 8)

Lähetetty: 13.2.2006 19:10
Kirjoittaja Stefa
Aika työ on ladan koneen laitossa, mutta onnistuuhan tuo toki. Tosin laatikko kannattaa ottaa sitten jostain tc-koneisesta etuvedosta. Hae ennemmin jostain romikselta toinen 903:n siihen jos tahdot helpolla ja halvalla päästä.

Lähetetty: 13.2.2006 19:49
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Tuo legendaarinen 903 on tuotannossa edelleen.Viimeiset tuotiin suomeen 1990?Mutta minkä auton nokalla?

Lähetetty: 13.2.2006 20:26
Kirjoittaja 99
Tai unosta se fire moottori on tonninen ja pitäs sopia aikas helposti
127 kaan ja kone on paljon kevyempi kuin 127 oma mylly.
eikä varmaan ole hinnankiroissa.

Lähetetty: 14.2.2006 13:03
Kirjoittaja IL02
Toveri Sladimir kirjoitti:Tuo legendaarinen 903 on tuotannossa edelleen.Viimeiset tuotiin suomeen 1990?Mutta minkä auton nokalla?
Hetki piti miettia.. Seat Ibiza

Lähetetty: 14.2.2006 17:28
Kirjoittaja Toveri Sladimir
IL02 kirjoitti:
Toveri Sladimir kirjoitti:Tuo legendaarinen 903 on tuotannossa edelleen.Viimeiset tuotiin suomeen 1990?Mutta minkä auton nokalla?
Hetki piti miettia.. Seat Ibiza
Siellähän se!

Lähetetty: 14.2.2006 19:49
Kirjoittaja Mage
mut entäs onkos uno koneel ja sit 127 sport (1050) paljokii sit eroo? mut saa nähä ehkä tota vois tarkemmi miettii jos la-tuska poistuu kuvioista :wink: (la-tuska = lauantain tuska)

Lähetetty: 14.2.2006 19:54
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Se sportin kone ja myös tavallinen 1050 on kyllä ihan oma versionsa, eikä oikein sukua millekkään muulle etuvetofiatin koneelle.Se on jakohihnalla, mutta eikös siinä jakaja ole kuitenkin lohkosta tulevaa mallia vrt. nokka-akselin jatkeena olevaan.

Lähetetty: 14.2.2006 21:11
Kirjoittaja Mage
ei oo nokka-akselin jatkeena missää noissa 127 ku näkyy välillä noita 1050 koneita laitettuina ja ihaku se turpottamisprojekti fiiatti ois ollu tota 1050 (1045 ei oo tarkkaa tietoa kumpi se ol mut ainakii kuutioita ol 1045 voin olla kyllä väärässä mut luulempa etten oo :) )