mylly -> fiat 127

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
Mage
Viestit: 179
Liittynyt: 27.6.2005 13:42
Paikkakunta: LPR

mylly -> fiat 127

Viesti Kirjoittaja Mage »

päätin kysellä et saisko mitekää 1200 l koneen laitettuu fiat 127 vm -78?? ku säästö päällä ja varmuuve vuoks jo kyselen et sopisko millää ku latuskan laatikko tuntuu pettävä lähiaikoin ja oisha siinä taas pientä räpeltämistä 8)
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Viesti Kirjoittaja iigorr »

kyllä siinä aika työn saat tehdä..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Avatar
Mage
Viestit: 179
Liittynyt: 27.6.2005 13:42
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Mage »

nii :? pitäis iha joku kaunis ilma kattoo tarkemmi muutama päivä moista
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Re: mylly -> fiat 127

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Idän Ihme 1 kirjoitti:
Mage kirjoitti:päätin kysellä et saisko mitekää 1200 l koneen laitettuu fiat 127 vm -78?? ku säästö päällä ja varmuuve vuoks jo kyselen et sopisko millää ku latuskan laatikko tuntuu pettävä lähiaikoin ja oisha siinä taas pientä räpeltämistä 8)

Mitään tiärä, mut eiks toi 127 kannattais ennemmin TURBOTTAA ?
Takavetoseks varmaan olis tulossa..
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
Mage
Viestit: 179
Liittynyt: 27.6.2005 13:42
Paikkakunta: LPR

Re: mylly -> fiat 127

Viesti Kirjoittaja Mage »

RussianTUNER kirjoitti:
Idän Ihme 1 kirjoitti:
Mage kirjoitti:päätin kysellä et saisko mitekää 1200 l koneen laitettuu fiat 127 vm -78?? ku säästö päällä ja varmuuve vuoks jo kyselen et sopisko millää ku latuskan laatikko tuntuu pettävä lähiaikoin ja oisha siinä taas pientä räpeltämistä 8)

Mitään tiärä, mut eiks toi 127 kannattais ennemmin TURBOTTAA ?
Takavetoseks varmaan olis tulossa..
joo turbottaa 0.9 koneen mis o yks pakoventtiili jymähtän :lol:
Xorron

Viesti Kirjoittaja Xorron »

Avatar
Mage
Viestit: 179
Liittynyt: 27.6.2005 13:42
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Mage »

Joo tota oon kattonu paljonkii ku ol 127 liikkeessä. 8)
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Aika työ on ladan koneen laitossa, mutta onnistuuhan tuo toki. Tosin laatikko kannattaa ottaa sitten jostain tc-koneisesta etuvedosta. Hae ennemmin jostain romikselta toinen 903:n siihen jos tahdot helpolla ja halvalla päästä.
Vauhdin tae - alamäki
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Tuo legendaarinen 903 on tuotannossa edelleen.Viimeiset tuotiin suomeen 1990?Mutta minkä auton nokalla?
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
99
Viestit: 170
Liittynyt: 29.9.2003 16:29
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja 99 »

Tai unosta se fire moottori on tonninen ja pitäs sopia aikas helposti
127 kaan ja kone on paljon kevyempi kuin 127 oma mylly.
eikä varmaan ole hinnankiroissa.
99
Avatar
IL02
Viestit: 348
Liittynyt: 25.9.2003 21:16

Viesti Kirjoittaja IL02 »

Toveri Sladimir kirjoitti:Tuo legendaarinen 903 on tuotannossa edelleen.Viimeiset tuotiin suomeen 1990?Mutta minkä auton nokalla?
Hetki piti miettia.. Seat Ibiza
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

IL02 kirjoitti:
Toveri Sladimir kirjoitti:Tuo legendaarinen 903 on tuotannossa edelleen.Viimeiset tuotiin suomeen 1990?Mutta minkä auton nokalla?
Hetki piti miettia.. Seat Ibiza
Siellähän se!
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
Mage
Viestit: 179
Liittynyt: 27.6.2005 13:42
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Mage »

mut entäs onkos uno koneel ja sit 127 sport (1050) paljokii sit eroo? mut saa nähä ehkä tota vois tarkemmi miettii jos la-tuska poistuu kuvioista :wink: (la-tuska = lauantain tuska)
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Se sportin kone ja myös tavallinen 1050 on kyllä ihan oma versionsa, eikä oikein sukua millekkään muulle etuvetofiatin koneelle.Se on jakohihnalla, mutta eikös siinä jakaja ole kuitenkin lohkosta tulevaa mallia vrt. nokka-akselin jatkeena olevaan.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
Mage
Viestit: 179
Liittynyt: 27.6.2005 13:42
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Mage »

ei oo nokka-akselin jatkeena missää noissa 127 ku näkyy välillä noita 1050 koneita laitettuina ja ihaku se turpottamisprojekti fiiatti ois ollu tota 1050 (1045 ei oo tarkkaa tietoa kumpi se ol mut ainakii kuutioita ol 1045 voin olla kyllä väärässä mut luulempa etten oo :) )
Vastaa Viestiin