Mistäs tällaisen saisi lyhyellä varoitusajalla?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Mistäs tällaisen saisi lyhyellä varoitusajalla?

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Hajos taas Niva. Jakolaatikon etummainen kiinnitys petti. Mistäs osia? Voi olla ettei tuota kannata yrittää pitää kasassa hitsaamalla.

Poikki

Ihmettelin vaan tänään, että mikä on kun paikaltaan lähtiessä täristää aivan sairaasti vaihdekeppejä...
Hajosi muuten sitten ihan normaalissa tiekäytössä. Näyttäisi vähän sellaiselta että on joskus aikaisemmin korjattu hitsaamalla.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
nipa

jako laatikko

Viesti Kirjoittaja nipa »

voisitko laitaa koko kuvan jakolaatikosta missä näkyy kumityynyt ja pitkitäis tuet ,omassa ei ole kuin 2 kumityynyä ja ne lähtee keskeltä laatikkoa,rungossa ja laatikossa éi ole mitään muita kiinitys pisteitä,ja se ravistaa 1 n 5000rmp älytömästi,vika ilmeisesti puutuvissa pitkitäis tuissa auto 92 ilmeisesti veli sergei vaihtanut kyseisen yksilön pitkitäis tuet votkaan.
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Re: jako laatikko

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

nipa kirjoitti:voisitko laitaa koko kuvan jakolaatikosta missä näkyy kumityynyt ja pitkitäis tuet ,omassa ei ole kuin 2 kumityynyä ja ne lähtee keskeltä laatikkoa,rungossa ja laatikossa éi ole mitään muita kiinitys pisteitä,ja se ravistaa 1 n 5000rmp älytömästi,vika ilmeisesti puutuvissa pitkitäis tuissa auto 92 ilmeisesti veli sergei vaihtanut kyseisen yksilön pitkitäis tuet votkaan.
Mulla ei ole toistaiseksi parempaa kuvaa, mutta kuvan vasemmassa reunassa näkyy aavistuksen verran jakolaatikon oikeanpuoleista kumityynyä, jos tämä auttaa hahmottamista.

Siiskö tuo kuitenkin oikein toimii ilman sitä pitkittäistukea? Itse kun arvelin, etten uskalla ajaa autolla 50 kilometrin päähän hitsaamista varten :shock:
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
nipa

nipa

Viesti Kirjoittaja nipa »

autolla ajettu n 15000 tunnen toisen omistajan niva ravistanut kokoajan hänelläkin ainut vika ilmeisesti 5 v hyppää pois päältä n3500rmp muuten ei mitään propleemia paitsi lähdössä jos lähtee nätisti niin ei huomaa mitään,laita putki pitkitäis tuen päälle ja hitsaa tanko kiinni vedä putki sauman yli ja hitsaa se putki kiinni pitkitäis tukeen . kaverini asuu imatralla ,saa taas viisumit kuntoon niin käy 2 viikon välein svetokorskissa jos et saa tankoa muualta voin kysellä jos hän toisi sen tangon
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Voisihan tuon kyllä vaihtaa tosiaan, kun nyt ensin saa sen jotenkin tilapäisesti korjattua. Hoksasin vasta tuossa, että tuohan on varmaan valurautaa, joten pitäisi valurautapuikolla hitsata, ja meillä ei ole edes puikkokonetta...
Toi putki-idea on kyllä hyvä, mutta taitaa olla niin juuresta poikki, että en tiedä onko siitä apua tässä.
Mahtaakohan katsastuksessa olla hylkäysperuste, jos tuollainen on hitsaamalla korjattu? On meinaan leimattava kahden viikon sisällä.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
LadaKostaja

Viesti Kirjoittaja LadaKostaja »

No rautaa liitetään toiseen.....

Anna mennä vaan......vie pullo vodkaa liitteeksi katsastajalle......

Kyllä se siitä.......tuskin pikaliimakaan auttaa.......

Nöyrin palvelijanne :wink:
nipa

ryssä on rautaa

Viesti Kirjoittaja nipa »

kokeile seevaa ensin osat lämmitä puna hehkuisiksi hitsaa mikillä yhteen ja anna jäähtyä rauhassa (sergein valuraudassa on enemmän rautaa kuin länsi hapahduksissa siis hitsatavissa)hio varsi muotoonsa ja näytille/ mulla ei ole kumpaakaan tukea, katsastus mies hitsi ravistuksesta sanoin että nivat ravistaa 1 sellä leima tuli.
Vastaa Viestiin