Osallistu uuden suomalaisen G-voimamittarin tuotekehitykseen
Osallistu uuden suomalaisen G-voimamittarin tuotekehitykseen
Hei
Olen Tomi Ylipaasto Solutum Oy:stä ja olen tekemässä markkinointitutkimusta
uudesta kehitteilllä olevasta G-voimamittarista mikä sijoitettaisiin autoon.
Jotta voisin suorittaa kyseisen tutkimuksen tarvitsisin "tuning" henkisiä ihmisiä
vastailemaan muutamiin kysymyksiin. Eli jos kiinnostaa niin sitten vaan lähettää
puhelinnumeroita minulle ja koska soitella niin palaan asiaan. Mittarin jatkokehitys
vaiheessa voisimme myöhemmin tarjota mahdollisuutta pilottikäyttöön.
Ystävällisin terveisin
Tomi Ylipaasto
Solutum Oy
tomi.ylipaasto@solutum.fi
Edit/Delete Message
Olen Tomi Ylipaasto Solutum Oy:stä ja olen tekemässä markkinointitutkimusta
uudesta kehitteilllä olevasta G-voimamittarista mikä sijoitettaisiin autoon.
Jotta voisin suorittaa kyseisen tutkimuksen tarvitsisin "tuning" henkisiä ihmisiä
vastailemaan muutamiin kysymyksiin. Eli jos kiinnostaa niin sitten vaan lähettää
puhelinnumeroita minulle ja koska soitella niin palaan asiaan. Mittarin jatkokehitys
vaiheessa voisimme myöhemmin tarjota mahdollisuutta pilottikäyttöön.
Ystävällisin terveisin
Tomi Ylipaasto
Solutum Oy
tomi.ylipaasto@solutum.fi
Edit/Delete Message
-
Edesmennyttä Waynen Johnia siteeraten: en usko sanaakaan lukemastani ja puolet näkemästäni.
Varmaankin ihan hauska lelu, mutta mitä sillä tekee? Suurin G saadaan varmaan kun tiputetaan Lada alas vapaaseen pudotukseen kohti äkkipysäytystä
Pitäisiköhän tämä viesti olla huumoria palstalla?
... sorry vaan, mutta aihe on vähän "epämääräinen"
Varmaankin ihan hauska lelu, mutta mitä sillä tekee? Suurin G saadaan varmaan kun tiputetaan Lada alas vapaaseen pudotukseen kohti äkkipysäytystä

Pitäisiköhän tämä viesti olla huumoria palstalla?
... sorry vaan, mutta aihe on vähän "epämääräinen"
Toi oil Pavlo HYVÄPavlovits kirjoitti:Samaraa kiihdytettäessä olisi kätevä, kun tietäisi hellittää kaasua ennen tajunnan menettämistä.

Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
Hitto, toihan olisi siisti tossa 1700I ruutassakin. Tosiaan kuten Palvo sanoi niin pääsis tekemään pidempiä kiihdytyksiä, kun ei taju karkaa ja siten jalka nouse tahattomasti liikaa kaasupolkimelta.Pavlovits kirjoitti:Samaraa kiihdytettäessä olisi kätevä, kun tietäisi hellittää kaasua ennen tajunnan menettämistä.

Lada rules
Noh, mittari sentään mittaa kiihtyvyyksiä eli toimii varmasti paremmin mitä tuo gigahuijausNonnis kirjoitti:Juu voishan tommosen vaikka Nivaan laittaa jos ei mitään maksa. Onks tää joku samanlainen kuin se gigapower?

Kyllä ainakin g-techin halpis kiihtyvyysmittari on kiva lelu vaikkei kovin tarkka olekaan. Varttimaili ja 0-60mailia tunnissa ajat menevät varmaan 0.5 sekunnin tarkkuudella oikein, mutta melko tarkasti jokaisella kiihdytyksellä missä vaihdot onnistuvat samoin tulee tosi tarkasti sama aika jotenvertailu pohjana virityksen onnistumiseen tosi hyvä.
Eli jos tuohon hieman lisää ominaisuuksia ja korjaus kertoimet jousitukselle niin voi olla pätevä laite. Vieläjos olis kahdella anturilla joista toinen ylemmäs kuin toinen niin periaatteessa sillä saisi keulimisen aiheuttaman mittavirheen laskettua pois.
edit: yksi hyödyllinen lisä ominaisuus tuli mieleen eli 0-5v analoginen ulostulo tai 2 toinen sivuttais kiihtyvyydelle ja toinen pitkittäin, Olis helppo kytkeä tiedonkeruuseen ja pääsisi ajon jälkeen miettimään mitä tuli tehtyä.
Eli jos tuohon hieman lisää ominaisuuksia ja korjaus kertoimet jousitukselle niin voi olla pätevä laite. Vieläjos olis kahdella anturilla joista toinen ylemmäs kuin toinen niin periaatteessa sillä saisi keulimisen aiheuttaman mittavirheen laskettua pois.
edit: yksi hyödyllinen lisä ominaisuus tuli mieleen eli 0-5v analoginen ulostulo tai 2 toinen sivuttais kiihtyvyydelle ja toinen pitkittäin, Olis helppo kytkeä tiedonkeruuseen ja pääsisi ajon jälkeen miettimään mitä tuli tehtyä.
Viimeksi muokannut Turbiini, 30.1.2006 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
-
Ralli-autoonkin tuota voisi koittaa ainakin kesäkisoissa.
http://www.numppamotorsport.com
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
Rallailua ladalla ja vähän muutakin: http://www.youtube.com/profile_videos?user=numppa72&p=r
- liukastelija