Alkuperäisten työkalujen luettelo

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Alkuperäisten työkalujen luettelo

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Voisiko kukaan tehdä luetteloa alkuperäisistä työkaluista mahd. kuvan kera?Edes alustava luettelo, jota sitten korjailtaisiin.Saisipa 4:n Ladan työkaluista koottua sarjan/ostettua puuttuvat työkalut.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

-pumppu
-rengasrauta
-katkojankärki työkalu
-valaisin
-tunkki
-käynnistyskampi
-2-ote lattapihdit
-pyöränmutteriavain
-kiintoavain 13/15mm
-kiintoavain 8/10mm
-kiintoavain 12/14mm
-tulppa-avain..piikki
-jarrujen ilmausletku
-ruuvitaltta käännettävällä terällä ristipää/lattapää
-varustelaukku keinonahkaa,nahkaremmeillä

korjatkaa viisaammat,vai muistanko väärin :?
Jargon

Viesti Kirjoittaja Jargon »

tuollaisen listan löysin eräästä myynti-ilmoituksesta, jossain olen nähnyt kuvankin työkalusarjasta, ei ainakaan heti löytynyt..

tunkki
"nahkareppu"jossa on:
pumppu
veivi
rengasrauta
jarrunilmausletku
rengaspaine mittari+suojapussi
työvalo
12-13 ja 17-19 lenkit
13-17 ja 19-22 kiintoavaimet
pihdit
öljyroppuavain
Harmaa rasia (kannessa 2101)sisältää:
8-10 ja 13-17 kiintoavaimet
tulppa ja kärkityökalu
8-10 piippuavain
vääntöpuikko
tulppa-avain
pyöränmutteriavain (19mm)
risti/tasapäämeisseli
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mielestäni kerran olen jo koko litanian kirjoittanut ja galleriassa on mulla kuva lähes koko satsista, hakua vois kokeilla tässä asiassa

tää oli vaan vinkki, ei mitää päänaukomista, eihän kaikki voi tietää mitä kaikkea tääl on ennestään pohdittu
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Mulla on ainakin 2 kpl ylimäärisiä 19-22 kiintoavaimia, jos joku tarvii... ja yksi ylim. öljyproppuavaaja eli se iso kuusiokoloavain
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3664
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

No tämä helpottaa, kuva on kiva!Tästä muuten puuttuu maalipurkki.Missäs vaiheessa mukana tuleva painemittari oli made in Japan-versio?Ainakin 1200 S -82:n mukana tuli sellainen.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
Jaakkima
Ylläpito
Viestit: 2702
Liittynyt: 24.9.2003 17:08
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Nappiksessani vm-87 on ihan CCCP-valmisteinen ilmanpainemittari, samoin kuin entisessä 2107 1300S vm-91. Japaninvalmisteesta en ole kuullutkaan.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Toveri Sladimir kirjoitti:
No tämä helpottaa, kuva on kiva!Tästä muuten puuttuu maalipurkki.Missäs vaiheessa mukana tuleva painemittari oli made in Japan-versio?Ainakin 1200 S -82:n mukana tuli sellainen.
Jep samaten, täytyy alkaa ajantasaistamaan...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vastaa Viestiin