Ite unohdin kellokortin/kulkuluvan kotiin, huomasin vasta töihin tullessa, ei viittiny lähtee 75 km päästä hakemaan, selviihän tosta mutta vähän vaivaa.
Eilen kotimatkalla näin hirven kiitävän pellolla mua kohti, tänään varmaan törmään siihen
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Onneksi ei vielä ole sattunut mitään. Mutta mun tuurilla ehtii iltaan mennessä sattua vaikka mitä. En taida tänään pakata yhtään mitään. Oottelen huomiseen.
Mulla muutenki tuo karma tuppaa olee sellanen, et aina sattuu ja tapahuu....
Ainut ikävä yllätys tänään oli ettei posti tuonutkaan Jimm's PC-Storesta tilattua pakettia niin ei pääse nyt viikonloppuna kellottelemaan. Jopa paikallisesta varaosapuodista saa tilattua kohtuulliseen hintaan 2", 2,5" ja 60mm putkea, sekä takasillan ylityksiä, mutkia ja vaimentimia joten projektilada saa allensa tuollaisen tuutin jossakin vaiheessa.
äsken kun olin autoilemassa ladalla niin lada tietenkin karkasi käsistä ja penkkaan mut onneksi sain pois työntämällä sitten siitä kotia niin pihalle loppui bensa ja jouduin vielä työntämään 20 metrii ladaa.
en kyllä usko tuohon höpinään mutta kotitalouden tunnilta lensin ulos ja linjaautoa ajoi hitlerin vaimo ja joku pikkupoju joka juuri ja juuri yltti laittamaan rahaa pajatsoon voitti siitä 20€ poika on tuleva pelimies
Olin tänään Jyväskylässä ja menin kirjastoon lukemaan lehtiä kun oli reilusti aikaa junan lähtöön. Heräsin siihen että alkaa otsa lähestyä vinhaa vauhtia pöytää. Sain viimetingassa estettyä ettei nokka mennyt kasaan ja lehti tahriintunut vereen; samoin viimetingassa ennätin hilppiä junalle - kuinka pirun kauan lie olin nukkunut. Muutoin olen kyllä sitä mieltäettä humpuukia koko uskomus.