Sivu 1/1
Ruiskullisen ladan katti
Lähetetty: 6.1.2006 17:32
Kirjoittaja destor
Kuinkas paljon toi katti vaikuttaa päästöihin, että voisiko leiman saada vähäpäästöiseen pelkillä katin kuorilla? Meinaan että jos jostain saisi katin raadon halvalla ja tyhjentäisi sen, niin ei tarvitse vaihdella leimalle putkenpätkää pois. Eihän toi iso vaiva tietenkään ole, mutta ompahan katulaillinen tuolla ajellessa sitten jos joku sinne kurkistaa.
Lähetetty: 6.1.2006 17:45
Kirjoittaja kapa
Eipä taida mennä päästöistä läpi ilman kattia. Tuossa kuva katin vaikutuksesta päästöihin suhteessa ajonopeuteen.

Lähetetty: 6.1.2006 17:46
Kirjoittaja samarai
no tossa 110:ssa se vaikutti niin, että kun katissa oli enää kuoret jäljellä niin häkäarvo nousi johonkin 3,5 (pitäisi olla 0) ja hiilivedyt oli myös "satakertaiset". siis euro3 on toi. Ei mitään asiaa konttorille "suoralla putkella".
Lähetetty: 6.1.2006 17:49
Kirjoittaja destor
Selvä, sitten ruuvaillaan kun se aika koittaa. Kiitokset hyvistä ja perusteellisista vastauksista.
Lähetetty: 6.1.2006 18:13
Kirjoittaja liero
joskus testattukin ei tosin ladalla (kadett 16v gsi) mutta kuitenkin , tyhjäkäynti seoksen sai meneen kattiarvoihin mutta kierroksilla ei toivoa... tokkopa on ladallakaan.
Lähetetty: 6.1.2006 18:27
Kirjoittaja audiq
liero kirjoitti:joskus testattukin ei tosin ladalla (kadett 16v gsi) mutta kuitenkin , tyhjäkäynti seoksen sai meneen kattiarvoihin mutta kierroksilla ei toivoa... tokkopa on ladallakaan.
Saab 900:sen koneet tuntuu polttavan aika hyvin, kun useampi on tullut mitattua, jotka ovat olleet hyvin lähellä katillisen maksimiarvoja, tosin arvot ovat korkeita, jos vertaa toimivaan katti-autoon.
Lähetetty: 8.1.2006 21:59
Kirjoittaja 4stroke
biltema myy hitsattavaa mallia olevaa tarvikekattia 88e:oon. ei paha hinta. tietysti jos ilman pitää saada niin toi ei (ööö) ole ilmainen.
