Kuinkas paljon toi katti vaikuttaa päästöihin, että voisiko leiman saada vähäpäästöiseen pelkillä katin kuorilla? Meinaan että jos jostain saisi katin raadon halvalla ja tyhjentäisi sen, niin ei tarvitse vaihdella leimalle putkenpätkää pois. Eihän toi iso vaiva tietenkään ole, mutta ompahan katulaillinen tuolla ajellessa sitten jos joku sinne kurkistaa.
no tossa 110:ssa se vaikutti niin, että kun katissa oli enää kuoret jäljellä niin häkäarvo nousi johonkin 3,5 (pitäisi olla 0) ja hiilivedyt oli myös "satakertaiset". siis euro3 on toi. Ei mitään asiaa konttorille "suoralla putkella".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
joskus testattukin ei tosin ladalla (kadett 16v gsi) mutta kuitenkin , tyhjäkäynti seoksen sai meneen kattiarvoihin mutta kierroksilla ei toivoa... tokkopa on ladallakaan.
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
liero kirjoitti:joskus testattukin ei tosin ladalla (kadett 16v gsi) mutta kuitenkin , tyhjäkäynti seoksen sai meneen kattiarvoihin mutta kierroksilla ei toivoa... tokkopa on ladallakaan.
Saab 900:sen koneet tuntuu polttavan aika hyvin, kun useampi on tullut mitattua, jotka ovat olleet hyvin lähellä katillisen maksimiarvoja, tosin arvot ovat korkeita, jos vertaa toimivaan katti-autoon.