ajoneuvon sivullisissa aiheuttama negatiivinen huomio
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
ajoneuvon sivullisissa aiheuttama negatiivinen huomio
olen omistanut ladan (1200L) nyt puolentoista vuoden ajan, josta se (ja minä) on viettänyt ensin 14 kk eura -nimisessä paikassa ja nyt 5 kk helsinki -nimisessä paikassa. eurassa saldona oli ainoastaan yksi tyhjennetty bensatankki, mutta täällä helsingissä on molemmat sivupeilit irrotettu, toinen kaksi kertaa, viety kilvet ja tankin korkki. kuka tarvii ladan bensatankin korkkia? ..paitsi joku ladaileva käärme. tämä kohdistunut huomio on huvittavaa ja mielenkiintoista, mutta sangen harmillista. (vasemmalle kääntyessä pitää muistaa, että bensaa läikkyy jos ajaa liian urheilullisesti) onko tällainen MUIDEN OMAISUUTEEN kajoaminen yleistä?
- Team perseauki racing
niin kai ilkivalta yms. juuri halutaankin kohdistaa aina "heikompiin" kohteisiin, joissa tiedetään kärsivälle osapuolelle aiheutettavan "varmaa vahinkoa". Psykologinen juttu- vähän niinkuin koulukiusaaminen- kiusataan heikompaa, köyhemmistä oloista olevaa, vähän rujompaa jne..Nerd-O kirjoitti:Ihmiset ei vaan pidä ladoista? Tosin eikös lada yleensä yhdistetä köyhään ihmiseen, niin miksi käydä köyhältä pöllimässä ne viimeisetkin roposet. Menis siihen naapuri mersuun imeen tankista bensat ja pölliin ne peilit sun muut

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Jep, kananmunan oli joku (ilmeisesti naapurin idiootti n. 13-vuotias kakara) heittäny sivulasiin. Olipa kiva skrapata jäätynyttä kanista ja sen jälkeen yrittää putsata sitä tiivisteen välistä. Pihassa on toki 2 Bemaria (joka merkkinä tuntuu ihmisiä hitsit suurin piirtein yhtä paljon kuin Lada), mutta Ladan lasiin se kanis tuli.
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?

itsekkin välillä miettinyt etä mikä siinä ladassa herättää sitä paheksuntaa keskuudessamme
itse olen säästynyt melko vähällä,vaan pari kertaa viety aineet tankista ja kuskin oven peili on lähteny kerran...eihän se edes ole mikään juppipeli kuten jotkut toiset nimeltä mainitsemattomat autot..kai se vaan on niin upee 

- LadaRacingTeam
Re: ajoneuvon sivullisissa aiheuttama negatiivinen huomio
Koskaan ei ole 5 vuoden aikana kohdistunut Ladoihini mitään ilkivaltaa Helsingissä, saati sitten muualla Suomessa.juha_petteri kirjoitti:olen omistanut ladan (1200L) nyt puolentoista vuoden ajan, josta se (ja minä) on viettänyt ensin 14 kk eura -nimisessä paikassa ja nyt 5 kk helsinki -nimisessä paikassa. eurassa saldona oli ainoastaan yksi tyhjennetty bensatankki, mutta täällä helsingissä on molemmat sivupeilit irrotettu, toinen kaksi kertaa, viety kilvet ja tankin korkki. kuka tarvii ladan bensatankin korkkia? ..paitsi joku ladaileva käärme. tämä kohdistunut huomio on huvittavaa ja mielenkiintoista, mutta sangen harmillista. (vasemmalle kääntyessä pitää muistaa, että bensaa läikkyy jos ajaa liian urheilullisesti) onko tällainen MUIDEN OMAISUUTEEN kajoaminen yleistä?
Ainoa mitä on tehty, on laitettu snägäri roskat tuulilasin pyyhkijöiden alle, mutta syyllinen tunnusti kepposensa, ja naurettiin asialle.
Voisiko tämä koskemattomuus johtua siitä, että Niva on äijän auto, ja äijän autoon ei kannata koskea.

Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.