
Lada 2107 projekti, myyty!
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Dodiin. Radion reikä tehty, radio odottelee siinä nyt johtojaan. Niitäkin jo vähän laittelin ja sitte sen reiän sieltä radion takaa tulppasin jesarilla. Verkonpalat eteen leikkelin, tulee nätti. Tein myös palat siihen maskinaukon vieressä oleviin ovaalin mallisiin reikiin. Noille maskinaukon alle tuleville täytyy kiinnitys miettiä kun ei sitä hitsiä ole, josko silikoni/tiivisteliimalla. 

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Huomenna tulee kuvia, akusta paikallaan. Johtoliitoksesta, konehuoneesta, koneesta, kannesta, radion nykyisestä paikasta (sovitusvaiheessa) ja kytkinpaneelista minkä tein. Kesken eikä paikallaan vielä. Kuvanlaatu ei maailman paras kun kuvat otettu kännykällä, niin hyvä kumminkin että saa selvää. Kuvat by: Nokia 6230i. Sillä otettuja kuvia tästä lähin niin kauan että saan uuden digikameran, kyllä tollakin kameralla pärjää hyvin.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Raaputa se i siitä pois niin meillä on samat puhelimet. Onhan tuossa parannetussa mallissa kyllä parempi kamerakin..RussianTUNER kirjoitti:Huomenna tulee kuvia, akusta paikallaan. Johtoliitoksesta, konehuoneesta, koneesta, kannesta, radion nykyisestä paikasta (sovitusvaiheessa) ja kytkinpaneelista minkä tein. Kesken eikä paikallaan vielä. Kuvanlaatu ei maailman paras kun kuvat otettu kännykällä, niin hyvä kumminkin että saa selvää. Kuvat by: Nokia 6230i. Sillä otettuja kuvia tästä lähin niin kauan että saan uuden digikameran, kyllä tollakin kameralla pärjää hyvin.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Juu, on toi joku 1,3megapikselin. Tarpeeks hyvä puhelimeen. Ja löytyy toi MP3-soitinkin, kätevää laittaa musa soimaan -> näppäinlukko ja taskuun ja kävellä tallilta kotiodestor kirjoitti:Raaputa se i siitä pois niin meillä on samat puhelimet. Onhan tuossa parannetussa mallissa kyllä parempi kamerakin..RussianTUNER kirjoitti:Huomenna tulee kuvia, akusta paikallaan. Johtoliitoksesta, konehuoneesta, koneesta, kannesta, radion nykyisestä paikasta (sovitusvaiheessa) ja kytkinpaneelista minkä tein. Kesken eikä paikallaan vielä. Kuvanlaatu ei maailman paras kun kuvat otettu kännykällä, niin hyvä kumminkin että saa selvää. Kuvat by: Nokia 6230i. Sillä otettuja kuvia tästä lähin niin kauan että saan uuden digikameran, kyllä tollakin kameralla pärjää hyvin.


Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Otinpahan nyt sitte hihnapyörän pois. Meisseli siittä välipellin isosta reiästä mistä startti menis niin siihen vauhtipyörän väliin. Siitä meisselistä kii ja jakoavain hihnapyörän pulttiin pari rykäsyä ja meisselin irtoamista niin johan aukes. Halkihan se pyörä taas oli. Mikä sen rikkoo?
Myös sen koneen päätypellin siittä otin pois. Pienien vastoinkäymisten kanssa kun en aluksi tajunnut että siellä oli vielä öljypohjan pultti siinä kohtia paikalla ja se piti sitä myös kii.
Myös sen koneen päätypellin siittä otin pois. Pienien vastoinkäymisten kanssa kun en aluksi tajunnut että siellä oli vielä öljypohjan pultti siinä kohtia paikalla ja se piti sitä myös kii.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Kuvia:
Akku telineessään kontissa.

Toinen kuva samaisesta härdellistä

Kansi, kauniisti pöydällä.

Loppu kone.

Konehuone tyhjänä ja akun entinen paikka maalattuna mustaksi.

Virtajohdon kaunis liitos, tulee sähköteippiä vielä tohon päälle.

Kytkinpaneeli, maalausta ja reikiä vailla.

Soitin sovitettuna uuteen paikkaansa.

Akku telineessään kontissa.

Toinen kuva samaisesta härdellistä

Kansi, kauniisti pöydällä.


Loppu kone.

Konehuone tyhjänä ja akun entinen paikka maalattuna mustaksi.

Virtajohdon kaunis liitos, tulee sähköteippiä vielä tohon päälle.


Kytkinpaneeli, maalausta ja reikiä vailla.

Soitin sovitettuna uuteen paikkaansa.


Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Nonni
Kytkin taitaa olla alkuperäinen koska siinä on tuo venäläinen painelaakerin vastapinta noilla peltilirpakkeilla tuettuna asetelman jousten päälle.
Tuohon kupariputkiliitokseen voi laittaa vaikka letkunpätkän ensin ja se tukevasti teipillä kiinni tai jotenkin muuten suojata se kulutusta vastaan.
Itse olen ollut nyt kipeänä keskiviikosta asti joten auton purku on jäänyt tekemättä, onneksi koneen kimppuun pääsee ensi viikolla niin rupeaa sekin edistymään. Pöhölläkin on iso kasa osia odottamassa joten kaikki on taas aikaansaamisesta kiinni.

Kytkin taitaa olla alkuperäinen koska siinä on tuo venäläinen painelaakerin vastapinta noilla peltilirpakkeilla tuettuna asetelman jousten päälle.
Tuohon kupariputkiliitokseen voi laittaa vaikka letkunpätkän ensin ja se tukevasti teipillä kiinni tai jotenkin muuten suojata se kulutusta vastaan.
Itse olen ollut nyt kipeänä keskiviikosta asti joten auton purku on jäänyt tekemättä, onneksi koneen kimppuun pääsee ensi viikolla niin rupeaa sekin edistymään. Pöhölläkin on iso kasa osia odottamassa joten kaikki on taas aikaansaamisesta kiinni.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Joo kytkin on varmaan alkuperäinen ja tuntuu silti toimivan aivan hyvin. Välillä jotain pientä hitsi mutta johtunee varmaan siitä kun on aina ennen ajoa seissyt melko kauan. Itsekkin tänään olis tarkotus koneelle jotain tehdä, jos ei sille niin sitten johtojen niputusta.
Ja muuta. Koneen jos saisin lauantaiksi kuntoon ja paikalleen niin olisi lähes 100% että saan auton toiseen paikkaan missä enempi tilaa ajaa ja hitsivehkeet. Katsoo nyt ehtiikö.
Toi letkujuttu onkin hyvä. Täytyypi kokeilla.

Toi letkujuttu onkin hyvä. Täytyypi kokeilla.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Nyt on jakoketju pois ja öljypohja kanssa. Pelästyin että mitä ihmeen oranssia siellä alakerrassa on mutta kun uko kävi katsomassa niin sanoi ettei mitään varaa ja kattos vielä sen kohdalla olevan laakerinkin ja se oli vallan mainiossa kunnossa. Ei siis varaa.
Nyt tarvittais kiertokangenlaakerien momentti ja kannen momentit? Ja myös muita saa antaa.
Nyt tarvittais kiertokangenlaakerien momentti ja kannen momentit? Ja myös muita saa antaa.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Muista että sen yhden kannenpultin momentti on paljon pienempi mitä muiden! Tämä pultti on siinä jakopään nurkassa.
Ja se vauhtipyörä sitten kunnolla kiinni, 10 kiloa lienee sopiva ja vähän (avattavaa)kierrelukitetta pultteihin.
Sinuna tarkistaisin nuo arvot vielä ladainfosta tai jostakin luotettavasta lähteestä. Selviää myös kiristysjärjestys kannenpulteille ja jaksoittainen kiristys.
Ja se vauhtipyörä sitten kunnolla kiinni, 10 kiloa lienee sopiva ja vähän (avattavaa)kierrelukitetta pultteihin.
Sinuna tarkistaisin nuo arvot vielä ladainfosta tai jostakin luotettavasta lähteestä. Selviää myös kiristysjärjestys kannenpulteille ja jaksoittainen kiristys.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Joo se on eri, tiedän.destor kirjoitti:Muista että sen yhden kannenpultin momentti on paljon pienempi mitä muiden! Tämä pultti on siinä jakopään nurkassa.
Ja se vauhtipyörä sitten kunnolla kiinni, 10 kiloa lienee sopiva ja vähän (avattavaa)kierrelukitetta pultteihin.
Sinuna tarkistaisin nuo arvot vielä ladainfosta tai jostakin luotettavasta lähteestä. Selviää myös kiristysjärjestys kannenpulteille ja jaksoittainen kiristys.

Vauhtipyörään? En ole ottamassa sitä edes irti.

Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Joo. Laitan tänne tiedon jollen saa, mutta ota silti kuvat. Niistä on jatkossa hyötyä.destor kirjoitti:Ai joo, en huomannut ettet sitä aio irroittaa. Jos et saa sitä kirjaa lainaan niin voin huomenissa koittaa kuvata omasta korjausoppaasta ne momentit ja kiristysjutut. Siitä pitäisi muutenkin ottaa kuvia kun siinä on eri laatikoiden välityssuhteista ja muista mielenkiintoisista asioista tietoa.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com