Taukopaikka vertailua
Re: Taukopaikka vertailua
Rosson pizzat - niinkuin kotipizzakaan - eivät kyllä ole lähelläkään ählämien veronkiertopizzoja maultaan/kooltaan! Hintaa kyllä on reilusti jo peruspizzassakin. Taannoin työmatkalla poikettiin työkaverin kanssa Forssan ABC:lla ja tilattiin pizzat. Eka reaktio, kun ne tuotiin pöytään, oli "pizzan irvikuva!".
Ehkä olen pihi, ehkä en, mutta pyyhkeitä annan, jos ABC:lla seisiova pöytä maksaa 7,90 tai yli 10e jostain leikkeestä! En muutenkaan syö noista pöydistä, ellei joku satu tarjoamaan, koska mielestäni tuo on suolainen hinta murkinasta. Okei, on mulla töissäkin omat eväät mukana, ettei tarvi käydä työpaikan ruokaloissa syömässä, säästää muuten piiiiitkän pennin.
Ehkä olen pihi, ehkä en, mutta pyyhkeitä annan, jos ABC:lla seisiova pöytä maksaa 7,90 tai yli 10e jostain leikkeestä! En muutenkaan syö noista pöydistä, ellei joku satu tarjoamaan, koska mielestäni tuo on suolainen hinta murkinasta. Okei, on mulla töissäkin omat eväät mukana, ettei tarvi käydä työpaikan ruokaloissa syömässä, säästää muuten piiiiitkän pennin.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Taukopaikka tämäkin. Olimme häämatkalla kesällä -90. Sallassa baari kirkonkylässä lautapanelilla vuoratussa talossa. Myyjänä arviolta 70 ikäinen mummo. Muutama pöytä, yhdessä pöydässä ilmeisesti baarin kanta-asiakkaat. Kahvia pyysin:"eihän teillä ole kiire", eihän meillä. No mummo teki puuhellaan tulet ja keitti kunnon pannukahvin, ja oli kyllä hyvä kahvi. Onkohan tuo baari enää toiminnassa?
warre 353w sedan,
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Raxxin pizzoistakin saa täytettä etsimällä etsiä! Lähempänä lettua kuin pizzaa kyllä noi tekeleet!
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- veli alexei
- Moderaattori
ff8728 kirjoitti:Taukopaikka tämäkin. Olimme häämatkalla kesällä -90. Sallassa baari kirkonkylässä lautapanelilla vuoratussa talossa. Myyjänä arviolta 70 ikäinen mummo. Muutama pöytä, yhdessä pöydässä ilmeisesti baarin kanta-asiakkaat. Kahvia pyysin:"eihän teillä ole kiire", eihän meillä. No mummo teki puuhellaan tulet ja keitti kunnon pannukahvin, ja oli kyllä hyvä kahvi. Onkohan tuo baari enää toiminnassa?
Tällainen henkilökohtaisen palvelun saaminen nykyajan palvelubisneksessä on unohdettu hyvin pitkälti kokonaan. Eikä tämä siis rajoitu näihin nykyajan hehtaarihalli ruokapaikkoihin, joista saa kyllä kaljaa ja makkaraa, mutta sitä nimen mukaista (huoltoasema) palvelua ei nykyään saa juuri enään mistään. Nykyään massa, suuri halli ja halpa hinta ovat menneet kaikkien inhimillisten arvojen edelle.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Kyllä mä oon huomannut että hyvää palvelua saa pienemmillä asemilla, etenkin jos usein poikkee. Jos tiskin takana on omistaja itse, niin palvelu on toki aivan eri luokkaa, kuin ko. työtä hanttihommana tekevällä nyrpeällä teinitytöllä (mitä ilmeisesti ne Jussin ihailemat ABC:n naikkoset on).
Reippaina käymme rekkain alle 

- veli alexei
- Moderaattori
Totta, mutta tuo on katoava perinne. Yleensä se on tuota jälkimmäistä. Kuten sanoin, niin tämä suuntaus on monissa eri palveluissa nähtävillä. Kyllä sitä kaikki muuttuu, kun jättimarketit ja valtaisat ketjut jyrää. Tämä on mielestäni sääli. Vaan aika moni sitä valitsee halvemman suurmyymälän, kun sen pienen putiikin jossa on korkeampi hinta.Nonnis kirjoitti:Kyllä mä oon huomannut että hyvää palvelua saa pienemmillä asemilla, etenkin jos usein poikkee. Jos tiskin takana on omistaja itse, niin palvelu on toki aivan eri luokkaa, kuin ko. työtä hanttihommana tekevällä nyrpeällä teinitytöllä (mitä ilmeisesti ne Jussin ihailemat ABC:n naikkoset on).
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
-
Laitetan nyt tähänkin soppaan kauha,tämä kuuluisa Lahdesjärven ABC ei täytä minun kriteereitä hyvästä ruokapaikasta.
kahden viikon työkomennus Tampereella+useampina kurssi päivinä on tuolla tullut syötyä.
Ala-arvoista mössöä joka maistuu lähes aina samalta.
Kastike on eri ruuissa aina sama ruskea kastike suoraan pussista.
Jos ajattelet syöväsi vaihteeksi vaikkapa Panini:in niin valikoimasta löytyy vain jäännös malleja jotka ei mene kaupaksi.
Kahvin mausta en voi sanoa mitään koska en sitä juokkaan.
Silloin kun tuo Lahdesjärvi avattiin niin myyjät olivat hyvännäköisiä ja mukavia nyt alkaa olemaan sellainen perusvitu*us ilme osalla neidoista.
Parempi ruokapaikka lähellä lahdesjärven abc:etä on biltemaan päin jonkin matkaa, valoristeyksestä yli ja vasemmalla on pikkuinen kebap paikka Nino tai joku vastaava.
Annoksista lähtee nälkä,ovat hyviä ja kohtuu hintaisia.
P.s. tiedettekö mitä pitsan valmistus kulut ovat??
4-täytteellä n.1,5e repikää siitä!!
kahden viikon työkomennus Tampereella+useampina kurssi päivinä on tuolla tullut syötyä.
Ala-arvoista mössöä joka maistuu lähes aina samalta.
Kastike on eri ruuissa aina sama ruskea kastike suoraan pussista.
Jos ajattelet syöväsi vaihteeksi vaikkapa Panini:in niin valikoimasta löytyy vain jäännös malleja jotka ei mene kaupaksi.
Kahvin mausta en voi sanoa mitään koska en sitä juokkaan.
Silloin kun tuo Lahdesjärvi avattiin niin myyjät olivat hyvännäköisiä ja mukavia nyt alkaa olemaan sellainen perusvitu*us ilme osalla neidoista.
Parempi ruokapaikka lähellä lahdesjärven abc:etä on biltemaan päin jonkin matkaa, valoristeyksestä yli ja vasemmalla on pikkuinen kebap paikka Nino tai joku vastaava.
Annoksista lähtee nälkä,ovat hyviä ja kohtuu hintaisia.
P.s. tiedettekö mitä pitsan valmistus kulut ovat??
4-täytteellä n.1,5e repikää siitä!!
- Lada-Jussi
Tämä kuulostaa Tiiriön ABC:ltä, tosin siellä on palvelu ollut aina varsin kyseenalaista. osan tuosta ABC:n tarjonnasta ja hinnasta tekee myös palvelu ja mukavasta palvelusta on mukava maksaa.ladaracing pori kirjoitti:Silloin kun tuo Lahdesjärvi avattiin niin myyjät olivat hyvännäköisiä ja mukavia nyt alkaa olemaan sellainen perusvitu*us ilme osalla neidoista.
Nonniksenkin kannattaisi joskus käydä Lahdesjärvellä toteamassa minkälaista palvelu tosiasiassa on.

- Lada-Jussi
Lada-Farmin ABC näyttely on avattu, näytteillä tällä hetkellä: ABC rantapallo, ABC frisbee ja sen säilytyspussi, ABC hampurilaisaterian aluspaperi kehystettynä, tapahtumaranneke ABC Lahdesjärvi/Pirkkala tekstein, ABC take-away paperipussi, ABC vesi pullot hiilihapollinen sekä hiilihapoton, ABC (pirkanmaan osuuskauppa) termomuki, ABC Lahdesjärvi sytkäri ja ABC Lahdesjärvi kynä.

- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Nyt puuttuu enää farmin nettisivuilta kuvagalleria jossa Lada-Jussi poseeraa jokaisen käymänsä ABC-aseman edessä!
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- Tatu Waloranta
- Lada kerhon jäsen
Keravalla on todella hyvä ja HALPA kahvila(ikkunassa lukee vaan keltaisella pohjalla Kahvila) oliko se nyt Paasikivenkadun varrella. Esim. likimain suussa sulava Berliininmunkki 0,50€, Pitkä Wiineri 0,70€...jne. ja Leivokset tulee joka aamu tuoreina pääleipomosta.
Järvenpäässä on kanssa hyvä kahvila/ravintola Wiener Paakari Vanhanyhdystien varrella joka ei ole niin halpa kuin keravan kahvila, mutta kuitenkin yli puolet halvempi kuin ABC, paakarillakin leivokset ja ruoat tehdään paikanpäällä leipomossa ja keittiössä, ja tuotteet takuulla tuoreita.
Taitaa olla ABC:llä "vähän" kalliimpaa ja laatukin "vähän" huonompaa

Järvenpäässä on kanssa hyvä kahvila/ravintola Wiener Paakari Vanhanyhdystien varrella joka ei ole niin halpa kuin keravan kahvila, mutta kuitenkin yli puolet halvempi kuin ABC, paakarillakin leivokset ja ruoat tehdään paikanpäällä leipomossa ja keittiössä, ja tuotteet takuulla tuoreita.
Taitaa olla ABC:llä "vähän" kalliimpaa ja laatukin "vähän" huonompaa

UAZ 31512 4x4 Cabriolet vm. 1988 Off-Road
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
Jussi, kyllä mä oon ko. putiikissa aikanani yötyötä tehdessäni joutunut asioimaan, onneksi nykyään ei ole tarvetta. Toi sun mainostaminen alkaa olla jo aika sairasta. Ei tommosesta tietysti voi vetäytyäkään, vaikka inhoaisi jo koko paikkaa.
Reippaina käymme rekkain alle 

Ei mulla muuta, mut toi jussin hihhulointi alkaa jo huvittamaan

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Joutaisi jo holhoukseen koko Jussi, eihän tuossa ole enää mitään tolokkua. 
Alkaa olla verrattavissa johonkin peliriippuvuuteen tai alkoholismiin tuollainen addiktio. Ei lie taloudellisestikaan mitään järkeä pörrätä Tampereella asti fanittamassa jotain tiettyä huoltoasemaa ja mättämässä rahaa kalliisiin sapuskoihin.
Itse en noita huoltoasemien baareja juuri käytä, varsinkaan nyt kun en ole töissäkään. Joskus käyn tuttuja morjestelemassa ja jonkun sumpin ilman känttyä rahtarialennuksella hörppäämässä. Näin kesäaikaan tahtoo vaan saada ajan kulumaan muuhun joutavan vatulointiin niin ei oikein kerkiä sitäkään...

Alkaa olla verrattavissa johonkin peliriippuvuuteen tai alkoholismiin tuollainen addiktio. Ei lie taloudellisestikaan mitään järkeä pörrätä Tampereella asti fanittamassa jotain tiettyä huoltoasemaa ja mättämässä rahaa kalliisiin sapuskoihin.
Itse en noita huoltoasemien baareja juuri käytä, varsinkaan nyt kun en ole töissäkään. Joskus käyn tuttuja morjestelemassa ja jonkun sumpin ilman känttyä rahtarialennuksella hörppäämässä. Näin kesäaikaan tahtoo vaan saada ajan kulumaan muuhun joutavan vatulointiin niin ei oikein kerkiä sitäkään...
Jusu ja Jokari:
Juu, minun puolesta joutaisi suohon koko ABC-ketju. Bensasta lähtien kaikki on kalliimpaa kuin muualla ja ruoka on p*skaa. Lisäksi leviävät kuin rutto, kohta ei muuta olekaan kuin aapeeseeta jokapaikassa ja hintataso tietysti sen mukaan.

Juu, minun puolesta joutaisi suohon koko ABC-ketju. Bensasta lähtien kaikki on kalliimpaa kuin muualla ja ruoka on p*skaa. Lisäksi leviävät kuin rutto, kohta ei muuta olekaan kuin aapeeseeta jokapaikassa ja hintataso tietysti sen mukaan.