Auta armias sitä päivää vajaa viikko sitten kun seiskatiellä kärähti bussi jonka johdosta vain rekat pääsivät Vaalimaalle päin, muu liikenne ohjattiin Museotielle.
No ei siinä mitään, paikalliset ja suomalaiset osaavat kyllä ajaa 60 km/h rajoituksella varustettua, suomen hienoimpiin lukeutuvaa mutkapätkää niinkuin pitääkin, myös sellaisessa poikkeustilanteessa jossa liikennettä on kymmenkertaisti normaalipäivään nähden.
Mutta ryssät Museotiellä, ei s**tana. Edessä ajoi joku ryssänkilpinen citymaasturi, joka ei meinannut tiellä pysyä edes 50 km/h vauhdissa. Leikkasi pimeissä mutkissa yli puolet vastaantulijoiden kaistoilla, ONNEKSI ketään ei tullut kertaakaan vastaan. Suurin virhe mitä Museotiellä voi tehdä, on leikata pimeissä mutkissa vastaantulijan kaistalle.
Perässä tuli toinen pitkäkilpinen maasturi joka lähti ohittamaan kaatosateessa ja täysin pimeässä mutkassa minua, ja tunki väkisin eteeni.
Nyt kun nämä kaksi valopäätä huomasivat toistensa olemassaolon niin käynnistyi jonkin sortin kilpailu. Lähtivät vetämään piiitkän letkan ohi kaatosateessa RINNAKKAIN vasemmanpuoleisella kaistalla

Toinen apina ajoi pitkin tienpenkkaa. Kiire tuli ja kiilasivat taas väkisin letkan sekaan, kaukaa näkyi että melkoinen kaaos siitä tuli.
Lopuksi vielä koko komeuden kruunasi pimeään ylämäkeen tehty rinnaikkais/limittäisohitus useammasta autosta, vauhtia oli aivan varmasti 90-100 km/h, voi hyvänen aika ettei ketään tullut vastaan mäen päällä...
En muista milloin olen oikeasti nähnyt näillä nurkilla suomalaisten töhöilyä liikenteessä, en varmaan puoleen vuoteen.
Turha tulla kenenkään puolustelemaan näitä äpäröitä kulttuurieroilla tai millä tahansa muilla yhtä tyhjänpäiväisillä argumenteilla, minua EI KIINNOSTA, tosiasia on että ryssät aiheuttavat varsinkin eteläisen Kaakkois-Suomen liikenteessä VALTAVASTI häiröitä ja vaaratilanteita.
Tervetuloa vaan tänne leikkimään...