Sivu 5/7

Lähetetty: 4.6.2005 23:44
Kirjoittaja liero
jos mikään järkevä ei auta tarkasta mahdottomia...
venttilinvälykset??? jos joku kantaa/palanut päästöt ihan huuhaata :?:

Lähetetty: 4.6.2005 23:52
Kirjoittaja Nonnis
Edellinen omistaja eli Pinkin nykyinen omistaja J. J. Laakso kertoi tarkistaneensa/säätäneensä venttiilinvälykset. Se on niin veemäistä hommaa etten ihan ekana jaksais kokeilla :(.

Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle :?

Lähetetty: 5.6.2005 0:09
Kirjoittaja liero
mittaa puristukset ,sillä selviäää ihmeitä

Lähetetty: 5.6.2005 7:26
Kirjoittaja Lada-Jussi
Nonnis kirjoitti:Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle :?
kannattais vaihtaa uskontoa!! :wink:

Lähetetty: 5.6.2005 17:39
Kirjoittaja RTJN65
Lada-Jussi kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle :?
kannattais vaihtaa uskontoa!! :wink:
Jo nyt on ihme :( . Kyllä tolla pitäs jo homman hoitua. Ajattelin tossa viikolla rakentaa taas pari kaasaria ja kohta katsotaan kuka on kuka (minä vai ASTEEKKI jumala) :twisted: :twisted: .

Vai vielä uskontoaan vaihtamaan.... turhanpäiväistä haihattelua.

Lähetetty: 5.6.2005 19:49
Kirjoittaja J.J. Laakso
Nonnis kirjoitti:Edellinen omistaja eli Pinkin nykyinen omistaja J. J. Laakso kertoi tarkistaneensa/säätäneensä venttiilinvälykset. Se on niin veemäistä hommaa etten ihan ekana jaksais kokeilla :(.

Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle :?
Juu tehty on! Enkä oikein jaksais uskoa, että sitä olis vahingossa väärinkään voinut tehdä. Venttiilien kunnosta ja puristuksista en osaa sanoa mitään.

Ei näitten vehkeitten takia kannata itseään grillata, helpompaa pistää pari litraa pakkasen estoa tankkiin... :roll:

Lähetetty: 7.6.2005 20:29
Kirjoittaja Nonnis
Tänään oli kestotesti Tampere-Virrat Äijänneva-Tampere, n. 260 km, kestihän se sen kun kotona kerran ollaan. Menossa mukana oli purkillinen Forté Gas Treatmentia, viimeinen toivo (ennen masinolia). Katsoin myös sytytystulpat ja ne oli hyvässä kunnossa (kärkiäkin ihan pirusti :shock: ), ykkösestä ei tosin tietoa kun ei avain taipunut sinne.

Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan. Muuten kulki ihan hyvin. Tosin aloin kuuntelemaan ääniä ja oli hullujenhuone jo lähellä. Yhdessä raivokkaassa kiihdytyksessä taisi kakkoskurkkukin aueta.

Lähetetty: 8.6.2005 17:27
Kirjoittaja J.J. Laakso
Nonnis kirjoitti:Katsoin myös sytytystulpat ja ne oli hyvässä kunnossa (kärkiäkin ihan pirusti :shock: )
Juu, mun vaihtamat (ei siis montaa kilometriä nähneet) ja pistin Boschin nelikärjet, joten pitäis olla "parhaat mahdolliset". Ja on ykköseenkin vaihdettu, ei edes paha paikka :roll: :wink:

Lähetetty: 8.6.2005 20:07
Kirjoittaja Nonnis
^Ei oo paha paikka ei, mutta käytössä oleva työkalu oli paha, kun paremmat jäi kotiin :).

Lähetetty: 9.6.2005 18:07
Kirjoittaja Misha
Nonnis kirjoitti:Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan.
Deltan setä sanoi että aaltoilu johtuu siitä että katti estää painetta pääsemästä ulos ja sinne alaputkeen tulee sitten painetta ja sitten se kaasari kompensoi sitä ja sit se jotenkin tulee siitä.

Ja et jos on kärähtäny katti niin se aaltoilee pahemmin.

Lähetetty: 10.6.2005 0:41
Kirjoittaja Nonnis
Nyt on taas vanha kaasari kii, huohotuspatentti normalisoitu, ilmanputsarissa oleva ryyppyhässäkkä todettu hajonneeksi tässä välissä, päästöt huitonu CO parhaimmillaan 8.83 8) .... mutta LAPUT SAATIIN TULOSTETTUA!!!

CO 0,00
CO2 15,21
HC 28
02 0,7
LAMBDA 1,028
R/MIN 856


CO 0,02
CO2 15,32
HC 33
02 0,5
LAMBDA 1,019
R/MIN 2282

Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata :?

Lähetetty: 10.6.2005 5:17
Kirjoittaja ,_,/ukka
Nonnis kirjoitti: Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata :?
Täällä mitataan aina ja automaattisesti joka auto. Sama onko sulla niitä lappuja tai ei. Mittari ku on siinä samassa letkussa joka tökätään putkeen ku auto ajetaan sisään halliin. Maksu peritään vaan niiltä, jotka ei oo etukäteen hommannut lappua...

,_,/ukka

Lähetetty: 10.6.2005 8:58
Kirjoittaja Nonnis
Täällä ei. Pistokokeita voivat tehä, tai kai sekin on konttorikohtaista. Autoahan ei tarvitse ajaa sisään halliin, koska päästöt kierroksilla oli vikalistan ainut kohde.

Lähetetty: 10.6.2005 9:31
Kirjoittaja Team perseauki racing
ei ne ainakaan jyväskylässä oo vielä yhtään pistokoetta tehny vaikkakin olen itse laput allekirjoittanut ja amiksen leima siihen päälle.

Lähetetty: 10.6.2005 9:33
Kirjoittaja J.J. Laakso
Nonnis kirjoitti:huohotuspatentti normalisoitu
Miksi? Mun on annettu aina ymmärtää, että huohotinputken vetäminen kiinni putsariin ei ole muuta kuin haitaksi, miltä kannalta tahansa ajateltuna... :?

No, tsemppiä ja toivotaan, että sunkin v*tun p*$ka Ladailut alkaa vihdoinkin!