Kokemuksia aivan v*tun p*$kasta Ladasta

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
liero
Viestit: 524
Liittynyt: 22.3.2004 10:26
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja liero »

jos mikään järkevä ei auta tarkasta mahdottomia...
venttilinvälykset??? jos joku kantaa/palanut päästöt ihan huuhaata :?:
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Edellinen omistaja eli Pinkin nykyinen omistaja J. J. Laakso kertoi tarkistaneensa/säätäneensä venttiilinvälykset. Se on niin veemäistä hommaa etten ihan ekana jaksais kokeilla :(.

Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle :?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
liero
Viestit: 524
Liittynyt: 22.3.2004 10:26
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja liero »

mittaa puristukset ,sillä selviäää ihmeitä
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10246
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Nonnis kirjoitti:Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle :?
kannattais vaihtaa uskontoa!! :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Lada-Jussi kirjoitti:
Nonnis kirjoitti:Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle :?
kannattais vaihtaa uskontoa!! :wink:
Jo nyt on ihme :( . Kyllä tolla pitäs jo homman hoitua. Ajattelin tossa viikolla rakentaa taas pari kaasaria ja kohta katsotaan kuka on kuka (minä vai ASTEEKKI jumala) :twisted: :twisted: .

Vai vielä uskontoaan vaihtamaan.... turhanpäiväistä haihattelua.
Lada rules
J.J. Laakso

Viesti Kirjoittaja J.J. Laakso »

Nonnis kirjoitti:Edellinen omistaja eli Pinkin nykyinen omistaja J. J. Laakso kertoi tarkistaneensa/säätäneensä venttiilinvälykset. Se on niin veemäistä hommaa etten ihan ekana jaksais kokeilla :(.

Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle :?
Juu tehty on! Enkä oikein jaksais uskoa, että sitä olis vahingossa väärinkään voinut tehdä. Venttiilien kunnosta ja puristuksista en osaa sanoa mitään.

Ei näitten vehkeitten takia kannata itseään grillata, helpompaa pistää pari litraa pakkasen estoa tankkiin... :roll:
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Tänään oli kestotesti Tampere-Virrat Äijänneva-Tampere, n. 260 km, kestihän se sen kun kotona kerran ollaan. Menossa mukana oli purkillinen Forté Gas Treatmentia, viimeinen toivo (ennen masinolia). Katsoin myös sytytystulpat ja ne oli hyvässä kunnossa (kärkiäkin ihan pirusti :shock: ), ykkösestä ei tosin tietoa kun ei avain taipunut sinne.

Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan. Muuten kulki ihan hyvin. Tosin aloin kuuntelemaan ääniä ja oli hullujenhuone jo lähellä. Yhdessä raivokkaassa kiihdytyksessä taisi kakkoskurkkukin aueta.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
J.J. Laakso

Viesti Kirjoittaja J.J. Laakso »

Nonnis kirjoitti:Katsoin myös sytytystulpat ja ne oli hyvässä kunnossa (kärkiäkin ihan pirusti :shock: )
Juu, mun vaihtamat (ei siis montaa kilometriä nähneet) ja pistin Boschin nelikärjet, joten pitäis olla "parhaat mahdolliset". Ja on ykköseenkin vaihdettu, ei edes paha paikka :roll: :wink:
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

^Ei oo paha paikka ei, mutta käytössä oleva työkalu oli paha, kun paremmat jäi kotiin :).
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

Nonnis kirjoitti:Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan.
Deltan setä sanoi että aaltoilu johtuu siitä että katti estää painetta pääsemästä ulos ja sinne alaputkeen tulee sitten painetta ja sitten se kaasari kompensoi sitä ja sit se jotenkin tulee siitä.

Ja et jos on kärähtäny katti niin se aaltoilee pahemmin.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Nyt on taas vanha kaasari kii, huohotuspatentti normalisoitu, ilmanputsarissa oleva ryyppyhässäkkä todettu hajonneeksi tässä välissä, päästöt huitonu CO parhaimmillaan 8.83 8) .... mutta LAPUT SAATIIN TULOSTETTUA!!!

CO 0,00
CO2 15,21
HC 28
02 0,7
LAMBDA 1,028
R/MIN 856


CO 0,02
CO2 15,32
HC 33
02 0,5
LAMBDA 1,019
R/MIN 2282

Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata :?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Nonnis kirjoitti: Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata :?
Täällä mitataan aina ja automaattisesti joka auto. Sama onko sulla niitä lappuja tai ei. Mittari ku on siinä samassa letkussa joka tökätään putkeen ku auto ajetaan sisään halliin. Maksu peritään vaan niiltä, jotka ei oo etukäteen hommannut lappua...

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Täällä ei. Pistokokeita voivat tehä, tai kai sekin on konttorikohtaista. Autoahan ei tarvitse ajaa sisään halliin, koska päästöt kierroksilla oli vikalistan ainut kohde.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

ei ne ainakaan jyväskylässä oo vielä yhtään pistokoetta tehny vaikkakin olen itse laput allekirjoittanut ja amiksen leima siihen päälle.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
J.J. Laakso

Viesti Kirjoittaja J.J. Laakso »

Nonnis kirjoitti:huohotuspatentti normalisoitu
Miksi? Mun on annettu aina ymmärtää, että huohotinputken vetäminen kiinni putsariin ei ole muuta kuin haitaksi, miltä kannalta tahansa ajateltuna... :?

No, tsemppiä ja toivotaan, että sunkin v*tun p*$ka Ladailut alkaa vihdoinkin!
Vastaa Viestiin