Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Edellinen omistaja eli Pinkin nykyinen omistaja J. J. Laakso kertoi tarkistaneensa/säätäneensä venttiilinvälykset. Se on niin veemäistä hommaa etten ihan ekana jaksais kokeilla .
Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle
Nonnis kirjoitti:Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle
kannattais vaihtaa uskontoa!!
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis kirjoitti:Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle
kannattais vaihtaa uskontoa!!
Jo nyt on ihme . Kyllä tolla pitäs jo homman hoitua. Ajattelin tossa viikolla rakentaa taas pari kaasaria ja kohta katsotaan kuka on kuka (minä vai ASTEEKKI jumala) .
Vai vielä uskontoaan vaihtamaan.... turhanpäiväistä haihattelua.
Nonnis kirjoitti:Edellinen omistaja eli Pinkin nykyinen omistaja J. J. Laakso kertoi tarkistaneensa/säätäneensä venttiilinvälykset. Se on niin veemäistä hommaa etten ihan ekana jaksais kokeilla .
Kai mä tuikkaan itteni tuleen uhraukseksi Axtekkijumalalle
Juu tehty on! Enkä oikein jaksais uskoa, että sitä olis vahingossa väärinkään voinut tehdä. Venttiilien kunnosta ja puristuksista en osaa sanoa mitään.
Ei näitten vehkeitten takia kannata itseään grillata, helpompaa pistää pari litraa pakkasen estoa tankkiin...
Tänään oli kestotesti Tampere-Virrat Äijänneva-Tampere, n. 260 km, kestihän se sen kun kotona kerran ollaan. Menossa mukana oli purkillinen Forté Gas Treatmentia, viimeinen toivo (ennen masinolia). Katsoin myös sytytystulpat ja ne oli hyvässä kunnossa (kärkiäkin ihan pirusti ), ykkösestä ei tosin tietoa kun ei avain taipunut sinne.
Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan. Muuten kulki ihan hyvin. Tosin aloin kuuntelemaan ääniä ja oli hullujenhuone jo lähellä. Yhdessä raivokkaassa kiihdytyksessä taisi kakkoskurkkukin aueta.
Nonnis kirjoitti:Katsoin myös sytytystulpat ja ne oli hyvässä kunnossa (kärkiäkin ihan pirusti )
Juu, mun vaihtamat (ei siis montaa kilometriä nähneet) ja pistin Boschin nelikärjet, joten pitäis olla "parhaat mahdolliset". Ja on ykköseenkin vaihdettu, ei edes paha paikka
Nonnis kirjoitti:Tyhjäkäynti on ruvennut tässäkin kaasarissa aaltoilemaan.
Deltan setä sanoi että aaltoilu johtuu siitä että katti estää painetta pääsemästä ulos ja sinne alaputkeen tulee sitten painetta ja sitten se kaasari kompensoi sitä ja sit se jotenkin tulee siitä.
Ja et jos on kärähtäny katti niin se aaltoilee pahemmin.
Nyt on taas vanha kaasari kii, huohotuspatentti normalisoitu, ilmanputsarissa oleva ryyppyhässäkkä todettu hajonneeksi tässä välissä, päästöt huitonu CO parhaimmillaan 8.83 .... mutta LAPUT SAATIIN TULOSTETTUA!!!
CO 0,00
CO2 15,21
HC 28
02 0,7
LAMBDA 1,028
R/MIN 856
CO 0,02
CO2 15,32
HC 33
02 0,5
LAMBDA 1,019
R/MIN 2282
Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata
Nonnis kirjoitti:
Sitten pitää vielä kauniisti pyytää korjaamon omistajalta nimi lappuihin ja toivoa, ettei konttorilla mitata
Täällä mitataan aina ja automaattisesti joka auto. Sama onko sulla niitä lappuja tai ei. Mittari ku on siinä samassa letkussa joka tökätään putkeen ku auto ajetaan sisään halliin. Maksu peritään vaan niiltä, jotka ei oo etukäteen hommannut lappua...
Täällä ei. Pistokokeita voivat tehä, tai kai sekin on konttorikohtaista. Autoahan ei tarvitse ajaa sisään halliin, koska päästöt kierroksilla oli vikalistan ainut kohde.