Tuolla on listattuan noita tc-koneita. Tuota 132 CB:tä ei tainnut listalla olla, mutta voisko se olla joku noista 132 C3:sista? Nuo tosin taitaa olla 2 litrasia koneita jos listaa oikein luin.veli alexei kirjoitti:Niin onko sitä tietoa? Merkintöinä oli 132 CB. Mitä tuosta nyt selviää?
Mirafiorin tekniikka Ladaan
Tuo 132CB on varmaan juuri niitä valunumeroita. Etsippä se numero siitä suodatinjalan läheltä ja yritä uudelleen. Hieman hankala paikka mutta löytyy kyllä.
Ohjeena http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=6023
Ohjeena http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=6023
Vauhdin tae - alamäki
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
No näin pelkäsinkin. Helppo se olisi katsoa, kun itse katsoisi mutta kun tässä ollaan tulkin tulkkina. Eli en ole koko konetta edes nähnyt.Stefa kirjoitti:Tuo 132CB on varmaan juuri niitä valunumeroita. Etsippä se numero siitä suodatinjalan läheltä ja yritä uudelleen. Hieman hankala paikka mutta löytyy kyllä.
Ohjeena http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=6023

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Jaiks. Mistähän sitä nyt saa sit varmuuden että mikä se on.zenoloP kirjoitti:Nuo ulkoiset tuntomerkit ovat vastaavat kuin Polonezin koneessa, ja 1.6:n Polonez-moottorin tyyppikirjaimet ovat juuri CB.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Kyllä siis muukin kiinnosta. Kone on edelleen tuolla muualla. Eli ei mulla.Stefa kirjoitti:Jos ei muu kiinnosta kun tilavuus niin mittaa iskun tulpanreiästä mauserilla.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Joo no tää nyt on tällästä kun tosiaan ei itse pääse tutkimaan vaan on tässä ns. välikätenä. Laitoin tuon kuvan tuosta numeron paikasta meneen, mutta ei ole sen jälkeen asiasta ollut keskustelua tässä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Täältä hakua aiheesta ja myös http://fiatforum.ath.cx kannattaa haeskella. Pitäisi löytyä kaikki tarpeellinen.
Vauhdin tae - alamäki
- Hellraiser
- Viestit: 381
- Liittynyt: 12.11.2004 7:13
- Paikkakunta: Kuusankoski
- Viesti:
TC:ssä on kaksi pulttia jotka törmäävät kytkinkoppaan -> rällällä kytkinkopan yläreunaan koloa. Toisekseen kampiakselin pää kannattaa kattoa että on tukilaakeri kytkinakselille. Jossain tapauksissa kai täytynyt kytkinakselia lyhentää kun kampiakselissa ollut "kolo" liian matala. Tuo jälkimmäinen käsittääkseni vain joissain vinokoneissa tai sitten vain huhua.
Vauhdin tae - alamäki
- Hellraiser
- Viestit: 381
- Liittynyt: 12.11.2004 7:13
- Paikkakunta: Kuusankoski
- Viesti: