Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
iigorr
Viestit: 553 Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja
Viesti
Kirjoittaja iigorr » 8.8.2007 21:39
no nyt se on taas ajossa
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,
http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
-jusu-
Viestit: 125 Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat
Viesti
Kirjoittaja -jusu- » 8.8.2007 21:47
iigorr kirjoitti: no nyt se on taas ajossa
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Hönkiikö vielä remmillä?
iigorr
Viestit: 553 Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja
Viesti
Kirjoittaja iigorr » 8.8.2007 22:01
-jusu- kirjoitti: iigorr kirjoitti: no nyt se on taas ajossa
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Hönkiikö vielä remmillä?
huomenna pitäs käydä kaverilla säätää sytytys ennakko ja sitten vaan remmi kii
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,
http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
mower
Viesti
Kirjoittaja mower » 8.8.2007 22:12
mitenkähän kannattais/olis järkevintä rakentaa 1.7i:hin sytkäpuoli turbon kans? bensaa syöttään ajattelin laittaa tuplat kun hirveellä budjetilla ei olla rakentamassa. eli mikäs olis paras ratkaisu?
iigorr
Viestit: 553 Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja
Viesti
Kirjoittaja iigorr » 8.8.2007 22:14
no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,
http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
mower
Viesti
Kirjoittaja mower » 8.8.2007 22:19
ja sitten suoraan vaan tarpeeks myöhäselle? eli ei mitään ahtojen mukaan menevää myöhästystä?
iigorr
Viestit: 553 Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja
Viesti
Kirjoittaja iigorr » 9.8.2007 6:02
mower kirjoitti: ja sitten suoraan vaan tarpeeks myöhäselle? eli ei mitään ahtojen mukaan menevää myöhästystä?
niin. voihan siihen tietty rakentaa ahtojen mukaan säätyvänkin..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,
http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
pappa- igor
Viestit: 1099 Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pappa- igor » 9.8.2007 11:05
iigorr kirjoitti: -jusu- kirjoitti: iigorr kirjoitti: no nyt se on taas ajossa
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Hönkiikö vielä remmillä?
huomenna pitäs käydä kaverilla säätää sytytys ennakko ja sitten vaan remmi kii
mutta ethän voi tietää sytkä ennakkoa jos et säädä sitä nakutuksen mukaan..
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
iigorr
Viestit: 553 Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja
Viesti
Kirjoittaja iigorr » 9.8.2007 21:43
noh nyt on lada taas kokonaa iskussa!
ennakko on nyt 22. ei viitti vakio kamoilla ettii nakutus rajaa.. onko joku laittanu enemmän ku 22?
hyvin potkii nytten ku pakokaasut pääse paremmin pihalle ku parempi putkisto
eikä oo pakopaineetkaa nii hirveet
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,
http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
iigorr
Viestit: 553 Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja
Viesti
Kirjoittaja iigorr » 10.8.2007 20:14
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,
http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
-jusu-
Viestit: 125 Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat
Viesti
Kirjoittaja -jusu- » 15.8.2007 21:56
En jaksa alkaa kahlaamaan, saako 1.5:sesta porattua 1.6:sta? Niin että kestääkin vielä jotain.
micco
Viestit: 328 Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja micco » 16.8.2007 10:11
iigorr kirjoitti: no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...
500whp.net
iigorr
Viestit: 553 Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja
Viesti
Kirjoittaja iigorr » 16.8.2007 15:59
micco kirjoitti: iigorr kirjoitti: no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...
itse en harraste auton parissa mieti bensan kulutusta..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,
http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
pappa- igor
Viestit: 1099 Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja pappa- igor » 16.8.2007 17:39
siis keskipako säätöhän pitää hitsata jumiin jotta sytytys ei karkaa liian aikaiselle kovilla kierroksilla... alipaine ennakko saa toimia normaalisti.. koska painehan lykkää ennakon pers-säätöihin, joten moottori toimii paremmin ilman ahtoja jos on alipaine säädin pelissä
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
micco
Viestit: 328 Liittynyt: 26.9.2003 22:28
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja micco » 17.8.2007 8:56
iigorr kirjoitti: micco kirjoitti: iigorr kirjoitti: no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...
itse en harraste auton parissa mieti bensan kulutusta..
Ei muakaan bensankulutus hirveästi kiinnosta eikä sillä 80 litralla mitä tankkiin menee kovin kauaa radalla räppäillä.
Ihmetyttää vaan kun toisessa viestissä kehoitat ottamaan alipainesäädön pois ja toisessa meinaat että ylipaineella myöhäistävä sytkä olisi hyvä (niinkuin onkin).
500whp.net