putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
no nyt se on taas ajossa
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Hönkiikö vielä remmillä?iigorr kirjoitti:no nyt se on taas ajossa![]()
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
huomenna pitäs käydä kaverilla säätää sytytys ennakko ja sitten vaan remmi kii-jusu- kirjoitti:Hönkiikö vielä remmillä?iigorr kirjoitti:no nyt se on taas ajossa![]()
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
-
mower
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
mitenkähän kannattais/olis järkevintä rakentaa 1.7i:hin sytkäpuoli turbon kans? bensaa syöttään ajattelin laittaa tuplat kun hirveellä budjetilla ei olla rakentamassa. eli mikäs olis paras ratkaisu?
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
-
mower
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
ja sitten suoraan vaan tarpeeks myöhäselle? eli ei mitään ahtojen mukaan menevää myöhästystä?
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
niin. voihan siihen tietty rakentaa ahtojen mukaan säätyvänkin..mower kirjoitti:ja sitten suoraan vaan tarpeeks myöhäselle? eli ei mitään ahtojen mukaan menevää myöhästystä?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
mutta ethän voi tietää sytkä ennakkoa jos et säädä sitä nakutuksen mukaan..iigorr kirjoitti:huomenna pitäs käydä kaverilla säätää sytytys ennakko ja sitten vaan remmi kii-jusu- kirjoitti:Hönkiikö vielä remmillä?iigorr kirjoitti:no nyt se on taas ajossa![]()
putkiston tein ahtimelta takaakselin kohdille. siitä vielä putki kyljelle ni on pro
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
noh nyt on lada taas kokonaa iskussa!
ennakko on nyt 22. ei viitti vakio kamoilla ettii nakutus rajaa.. onko joku laittanu enemmän ku 22?
hyvin potkii nytten ku pakokaasut pääse paremmin pihalle ku parempi putkisto
eikä oo pakopaineetkaa nii hirveet 
ennakko on nyt 22. ei viitti vakio kamoilla ettii nakutus rajaa.. onko joku laittanu enemmän ku 22?
hyvin potkii nytten ku pakokaasut pääse paremmin pihalle ku parempi putkisto
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... at=0&pos=1 nykyään
oisko pääkaupunki seudulla hyvää penkkiä?
oisko pääkaupunki seudulla hyvää penkkiä?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
En jaksa alkaa kahlaamaan, saako 1.5:sesta porattua 1.6:sta? Niin että kestääkin vielä jotain.
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...iigorr kirjoitti:no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
500whp.net
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
itse en harraste auton parissa mieti bensan kulutusta..micco kirjoitti:Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...iigorr kirjoitti:no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
siis keskipako säätöhän pitää hitsata jumiin jotta sytytys ei karkaa liian aikaiselle kovilla kierroksilla... alipaine ennakko saa toimia normaalisti.. koska painehan lykkää ennakon pers-säätöihin, joten moottori toimii paremmin ilman ahtoja jos on alipaine säädin pelissä 
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Re: Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
Ei muakaan bensankulutus hirveästi kiinnosta eikä sillä 80 litralla mitä tankkiin menee kovin kauaa radalla räppäillä.iigorr kirjoitti:itse en harraste auton parissa mieti bensan kulutusta..micco kirjoitti:Mitä hyötyä on alipainesäätimen poistosta? Sillähän saa vain lisättyä bensan kulutusta ja vetoa huononnettua kevyellä kaasulla ajellessa...iigorr kirjoitti:no halvin eikä ollenkaan huono vaihtoehto on kärjetön sytkä vaan. siitä se alipaine säädin pois.
Ihmetyttää vaan kun toisessa viestissä kehoitat ottamaan alipainesäädön pois ja toisessa meinaat että ylipaineella myöhäistävä sytkä olisi hyvä (niinkuin onkin).
500whp.net