Tänään aloittelin kaasareiden purun + huoltosarjan + isompien kurkkujen asennuksen.
-
Kaasarit irti. Jos joku haluaa harjoittaa sorminäppäryyttä niin tälläinen lyhyt pystyimusarja tässä koneessa on omiaan siihen, kaasareiden takimmaisten kiinnityspulttien avaaminen ja kiristely on hermoja raastavaa. Asiaa toki helpottaa juuri tätä tarkoitusta varten katkaistu ja muotoiltu 13 mm lenkki.
-
Kaasarit purettuna ja uudet kurkut sisällä. Entiset oli 28 mm, nyt on 32 mm. Nuo on Dellorton kurkut, lyhyemmät kuin Weberin omat ja ulkohalkaisijaa pienennetty aavistuksen sorvissa. Silti halvemmat kuin Weberin omat kurkut

Jäi vain huolto puolitiehen kun kohokammion kannentiivisteet olivat vääränlaiset. Enpä sitten viitsinyt neulojakaan vielä vaihtaa kun ne on sama vaihtaa jos/kun saa oikeat kannentiivisteet.
Tyydyin vain vaihtelemaan kiihotuspumpun kalvot.
-
Ja paketti taas kasassa. Nopeasti vielä yöllä säätelin sinnepäin synkkia, huomenna tarkemmin. Niin paljon on kuitenkin ilmamäärä lisääntynyt että entisillä rikkailla seoksilla on nyt todella laihalla tyhjäkäynti- sekä pääsuutinpiirin alueella.
Höökää tuntui nyt kuitenkin olevan reilusti enemmän mitä ennen. Huomenna jatketaan laajakaistan kanssa. Varmaan yksi tankillinen bensaa selällään ennenkuin saa käytöksen taas miellyttämään.
Tuplat ei ole köyhiä varten
