Onko sinulla lemmikki ?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
Staalo

Viesti Kirjoittaja Staalo »

Meillä makoilee 7 vuotias tiibetinspanielinarttu Vicki. Ei aja eikä nouda riistaa :) Nyt kun ollaan muuttamassa vähän isompaan kämppään, niin rouva jo meinaa hankkia lisää nelijalkaisia. Mihinhän sitä sitten itse mahtuu :shock:
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Tällä hetkellä ei mutta haluaisin oikein suuren SONNIN. Väri tumman ruskea ja painoa jotain 600kg. Tarvittaessa jaksaisi vetää Ladan käyntiinkin, eikä varkaita tulis ja jäis kaupustelijatkin pihatielle. Juoksunaru pitäis olla vahvaa kettingiä. Sonnin nimi ehkä pikku Lauri :lol:
Odessa

Viesti Kirjoittaja Odessa »

Eipä ole enää lemmikkiä, kun jouduin lopettamaan toukokuun alussa toisenkin wanhan koiraherran 16,5v kunnioitettavassa iässä. Hänen veljensä jouduin lopettamaan jo viime marraskuun lopussa. Nyt sitten pidetään karenssia ja yritetään tulla toimeen ihmisten kanssa. :(
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.

Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Esto_r

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

Joo meiltä löytyy semmonen nuorehko kolli kissa (leikattu) ikää löytyy noin 16 vuotta!!!

Se oli muorin vanha kissa ja sen piti tulla meille VAA yheks talveks no kyllä se tossa nurkissa on ollu noin 7 tai 8 vuotta :lol:
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Esto_r kirjoitti:Joo meiltä löytyy semmonen nuorehko kolli kissa (leikattu) ikää löytyy noin 16 vuotta!!!
aika wanha :shock: :roll:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
kurppa81

Viesti Kirjoittaja kurppa81 »

lada on mun lemmikki... 8)
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Ladat ovat tämänhetkisiä lemmikkejä, mutta on sitä joskus muinoin minulla yksi hamsterikin ollut. Mukava kaveri...Lepää rauhassa. :cry:
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

2 kissaa kolli ja narttu ja 4 koiraa..
Ladisti

Viesti Kirjoittaja Ladisti »

On mulla yks, mutta meni nyt käymään tytön luona yökylässä. Tyttäreni äidillä ja tyttärelläni on yksi koira, rodultansa laiska-apsu, siis lasha-apso. Mulla ittellä ei nelijalkaisia lemmikkejä.
Hellu

Viesti Kirjoittaja Hellu »

meidän sänkyä karvoittaa hauvelineiti Lipsu, joka on päättänyt ihan ilman mitään leikkauksia jättäytyä vanhaksi piiaksi. äijät saapi hammasta, jos liian lähelle tulevat kankkua nuuhkimaan. :P neidillä tuli viime kuussa 13v. täyteen ja vieläkin lenkkipolulla jotkut puolisokeat mummot saattavat tulla kyselemään, jotta "kuinka vanha tämä pentu on..?"

kalakin on (1 kpl) sillä taitaa olla ikää jotain 8v. kaikki sen kaverit on jo kuolleet ajat sitten..
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

mulla ei ole yhtään, mutta vaimolla on kolme koiraa; villakoira ja pari chihuhuahuaa... huhuuuaa :D

joudun välillä rapsuttelemaan ja ulkoiluttamaan niitä, ei voi mitään!
corona

Viesti Kirjoittaja corona »

Mulla on Kissa haudattuna mökin pihassa. En ota uutta ennen kuin suruaika on ohi.
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Nykään meillä on sitten lemmikki kun asuntokin vaihtui isompaan. Sellanen mustavalkoinen Latz-mainoskissan näköinen. Nimeksi tuli loogisen päättelyn jälkeen Latsi.

OT: On muuten kumma millanen hintaero on kämpissä. 37,5 neliöinen yksiö todella pienellä alkovilla maksoi 380e ja nyt tämä uusi 59 neliöinen kaksio isolla keittiöllä maksaa 500e.
Hinta muuttui kun siirtyi vantaalta tuusulaan. Ei varmaan etelämpään mennessä ainakaan halpene tuosta hinnat :wink:
.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

noose01 kirjoitti:Nykään meillä on sitten lemmikki kun asuntokin vaihtui isompaan. Sellanen mustavalkoinen Latz-mainoskissan näköinen. Nimeksi tuli loogisen päättelyn jälkeen Latsi.
ja ei varmaa syö muuta kuin latzaa :wink:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Kyllä se tykkää enempi whiskassin ja kitekatin annospusseista. erikoisherkkuina esim kermaviili, jauheliha, meetwursti, nakit ja savulohi :lol: . Lisäksi koittaa kerjätä lähes kaikkea ruokaa mitä mekin syömme, ruokahalu on valtava kun ottaa huomioon kissan koon.
.
Vastaa Viestiin