Meillä makoilee 7 vuotias tiibetinspanielinarttu Vicki. Ei aja eikä nouda riistaa Nyt kun ollaan muuttamassa vähän isompaan kämppään, niin rouva jo meinaa hankkia lisää nelijalkaisia. Mihinhän sitä sitten itse mahtuu
Tällä hetkellä ei mutta haluaisin oikein suuren SONNIN. Väri tumman ruskea ja painoa jotain 600kg. Tarvittaessa jaksaisi vetää Ladan käyntiinkin, eikä varkaita tulis ja jäis kaupustelijatkin pihatielle. Juoksunaru pitäis olla vahvaa kettingiä. Sonnin nimi ehkä pikku Lauri
Eipä ole enää lemmikkiä, kun jouduin lopettamaan toukokuun alussa toisenkin wanhan koiraherran 16,5v kunnioitettavassa iässä. Hänen veljensä jouduin lopettamaan jo viime marraskuun lopussa. Nyt sitten pidetään karenssia ja yritetään tulla toimeen ihmisten kanssa.
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
On mulla yks, mutta meni nyt käymään tytön luona yökylässä. Tyttäreni äidillä ja tyttärelläni on yksi koira, rodultansa laiska-apsu, siis lasha-apso. Mulla ittellä ei nelijalkaisia lemmikkejä.
meidän sänkyä karvoittaa hauvelineiti Lipsu, joka on päättänyt ihan ilman mitään leikkauksia jättäytyä vanhaksi piiaksi. äijät saapi hammasta, jos liian lähelle tulevat kankkua nuuhkimaan. neidillä tuli viime kuussa 13v. täyteen ja vieläkin lenkkipolulla jotkut puolisokeat mummot saattavat tulla kyselemään, jotta "kuinka vanha tämä pentu on..?"
kalakin on (1 kpl) sillä taitaa olla ikää jotain 8v. kaikki sen kaverit on jo kuolleet ajat sitten..
Nykään meillä on sitten lemmikki kun asuntokin vaihtui isompaan. Sellanen mustavalkoinen Latz-mainoskissan näköinen. Nimeksi tuli loogisen päättelyn jälkeen Latsi.
OT: On muuten kumma millanen hintaero on kämpissä. 37,5 neliöinen yksiö todella pienellä alkovilla maksoi 380e ja nyt tämä uusi 59 neliöinen kaksio isolla keittiöllä maksaa 500e.
Hinta muuttui kun siirtyi vantaalta tuusulaan. Ei varmaan etelämpään mennessä ainakaan halpene tuosta hinnat
noose01 kirjoitti:Nykään meillä on sitten lemmikki kun asuntokin vaihtui isompaan. Sellanen mustavalkoinen Latz-mainoskissan näköinen. Nimeksi tuli loogisen päättelyn jälkeen Latsi.
Kyllä se tykkää enempi whiskassin ja kitekatin annospusseista. erikoisherkkuina esim kermaviili, jauheliha, meetwursti, nakit ja savulohi . Lisäksi koittaa kerjätä lähes kaikkea ruokaa mitä mekin syömme, ruokahalu on valtava kun ottaa huomioon kissan koon.