Sivu 3/3

Lähetetty: 6.6.2005 10:55
Kirjoittaja Yogi
Kyllä naisetkin ladoja katsovat, ajelin kioskin drive-in:iä kohti ja luukulla uudehkossa nipponissa istuneet kaksi 18-vuotiaan näköistä tytteliä katsoivat ja hymyilivät leveästi (niin, en kyllä kuullu mistä puhuivat esim. "kato nyt totakin").

Jossain uudessa Natalia Imbruglian musavideossa kuulemma ajetaan nappiksella ja Volgalla kolariakin...