PöyhöinKuusaalt kirjoitti: Ja kirjoittaminen palvelee toisiakin. Ei välttämättä "tietäjiä" vaan sellaisia, jotka ovat uuden harrastuksen parissa. Täältä voi parhaimmillaan löytää paljon arvokasta.
Tunnistatko omaksi tekstiksesi Mitenkähän tämä sinun tietojen salailu palvelee näitä uusia
Ketjun avaajan pyynnöstä tämä on poistumassa. Se on varmaan kaikille OK?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
On ok, mutta siinä menee sitten vähän asiaakin roskiin?
Monesko kerta se nyt on kun näitä yhden provosoijan ketjuja omasta ja muiden pyynnöstä poistellaan? Joka ketjussa on ollut vinkkejä ja vihjeitä vikojen paikallistamiseksi. Viat kun on saatu korjattua niin käsketään poistaa ketju, sen sijaan että kerrottaisiin muillekkin mistä vika löytyy Tarviiko tällaisella kyselijällä olla edes kysely oikeuksia?
,_,/ukka kirjoitti:Tarviiko tällaisella kyselijällä olla edes kysely oikeuksia?
Ei mielestäni ainakaan tällä aihealueella. Hiekkalaatikolle voi nämä aloittajan viestit kipata suoraan samaan ketjuun, kun samaksi jauhamiseksi se menee aina kuitenkin.
,_,/ukka kirjoitti:Tarviiko tällaisella kyselijällä olla edes kysely oikeuksia?
Ei mielestäni ainakaan tällä aihealueella. Hiekkalaatikolle voi nämä aloittajan viestit kipata suoraan samaan ketjuun, kun samaksi jauhamiseksi se menee aina kuitenkin.
Arvaapa onko mielipiteelläsi täällä laajemmin juuri merkitystä? Mitä itse luulet? Moni nauraa Kakkaisia. Siltä ainakin vaikuttaa saamani palautteen valossa. Kippaile sitten hiekkalaatikollasi kun sinulla on siellä joku mukava lelu ja kaivuri, joka KippiAutosi lavan täyttää.
Minkähän takia minä pyysin Veli Alekseita poistamaan tämän ketjun? Miettikää hyvät miehet.
PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Arvaapa onko mielipiteelläsi täällä laajemmin juuri merkitystä? Mitä itse luulet? Moni nauraa Kakkaisia. Siltä ainakin vaikuttaa saamani palautteen valossa.
Älä Aki poista tätä, ei tästä tule mitään, jos yksi hyypiö kirjottelee, mitä sylki suuhun tuo ja sitten heti, joka päivä, monta kertaa, vaivaa moderaattoria poistoissa. Pysyköön sanojensa takana.
Kiitos Nonnis minun Hyypiöimisestäni. Niin sitä pitää. Keksikää lisää kivoja nimityksiä.
Ja ei tässä muuta minun osaltani, kuin että kiva ajella hyvällä pelillä, kun sen on toisten avulla korjannut ja vielä mukavampi kun sen on tehnyt toisten avusta huolimatta.
Mutta Nonniskín voisi miettiä noita nimittelyjä, jos ihan rehellisiä ollaan.
olet pöyhö oikeassa siinä että näistä kirjoitteluista ei voi tekemälläkään sitä oikeaa kuvaa saada että millainen kukakin on mutta, sen kuvan näistä saa että ole ihan s******n lapsellinen, ja vastine on ollut ihan samaa joten koita kestää . netti voorumeilla kijoitellessa saa annettuaan itsestään ihan erilaisen kuvan kun mitä oikeasti on ja siksi kannattaa miettiä että kannattako edes aina ruveta takasin vi****lemaan jos joku tosissaan suuttuu tulee aikamoinen soppa välillä.
Ja laitetaan lukkoon, että ei mene enempää OT:a. Olkoon tämä täällä muistomerkkinä, miten keskustelussa voi käydä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.