Sivu 3/3
Lähetetty: 21.11.2006 22:49
Kirjoittaja nisse
mulla on 2l asconan koneessa tupla solexsit (ooppelin vakio?) paineistettuna. Homma toimi niin helposti että toi kohokammioon paineen ja tiivisti kaikki reiät ja kiristi kunnolla. Hyvin on pelannu jo vuoden verran, tosin turbolla annettu vaan 0.5baria.
Lähetetty: 23.11.2006 8:15
Kirjoittaja START
joo ei sitä ahtopainetta olis tulossa paljoo sen enempää ehkä joku 0.6bar
eli siis kaikki ylimääräset reijjät tukkoon ja se ahtopaine kohokammioon ja ruuvvit tiukkaan

toimisko

Lähetetty: 23.11.2006 8:28
Kirjoittaja IlkkaHe
Näissä vapareitten kaasareissahan joskus alkaa käymään sitä että kaasuläpän akseloinnin välistä puskee painetta (ja yleensä bensaakin) ulos. Joku joskus oli foorumilla (joku 2-3v sitten) modannu ladan vakio kaasaria niin että porannut läpän paine puolelta kanavan akseliin, jolloin paine jotenkin piti bensan sisällä, mutta painetta varmaan kuitenkin sieltä ulos vähän karkaa, mutta tuskin se haittaa..
Pitäneepä ettiä koneen perukoilta jos satuin sen kuvan tänne vaikka lataamaan
Olishan toi ihan kokeilun arvonen juttu vääntää turboa omanki koneen kylkeen

Mutta perfektionistinä en ala tommosia asioita värkkään ennenku on varmaa että alakerta sen kestää..
Lähetetty: 23.11.2006 9:29
Kirjoittaja Larssoni
Olishan toi ihan kokeilun arvonen juttu vääntää turboa omanki koneen kylkeen

Mutta perfektionistinä en ala tommosia asioita värkkään ennenku on varmaa että alakerta sen kestää..[/quote]
Kyllä se alakerta kestää jos se vaan saa soppaa ja ennakko pysyy järkevällä tasolla.. Ei muutaku ahdinta vaan koneen kylkeen..

Lähetetty: 23.11.2006 11:51
Kirjoittaja IlkkaHe
Mutta joku 100tuhatta ajettu 1600 kone

ja vielä ollu pari vuotta aika kovassa peltokäytössä..
Mut, siinähän se lasahtaa

Tässä jo kurkittu varmaan 1,5vuotta muitten rojekteja, ja haalittu teoria tietoo turbotuksesta kaikki mahollinen, nii eiköhän sitä vois kohta itekki kokeilla.
Turbo vaan puuttuu.. Niitäki kyl saa
Lähetetty: 24.11.2006 22:20
Kirjoittaja START
juu ei ne kaikki kalliita ole (meinaan turbot)
eipä se 100tuhatta kuulosta vielä mitenkään pahalta luulis sen nyt kestävän kun sisäänajokin vasta saatu päätökseen
sit jos kyseessä olis puolta enemmän ajettu niin sitten vois ruveta jo askarruttamaan

Lähetetty: 25.11.2006 21:44
Kirjoittaja IlkkaHe
Noh, nyt tuota rahatilanteen vuoksi perräydyn, ja remppailen tota konetta vähän ja lyön keulille vaparina, kun tuntuu että menee rahaa yli 800vielä tuohon rojektiin, 1000e menny jo
No jospa sillä sit saatais jotain ladaanki aikaa.. hieno siitä pitäs tulla

ja sit ens elämässä nopeeki...
Lähetetty: 28.11.2006 1:17
Kirjoittaja tornilada
joopaste joo...ens vkoloppuna täytyy vissii alkaa suunnittelemaan imusarjan muuttamista SU kaasarille/kaasareille ja painekotelon tekoo. sattu löytymään tutulta semmoset ja ku ei tunnu kellää olevan tietoo taitoo ton kaasarin räpläämisestä nii heitetää sillä vesilintua... tai jos jollai on tarvetta pässinpallille nii ei muuta tarjouksia tulemaa. kannessa lukee solex ja 175 cd ja volvon lätkä on.se enempää en siittä sitte juur tiedäkkää

Lähetetty: 28.11.2006 8:39
Kirjoittaja START
itellä on jus tuo saman mallinen soolexi tosin saabista lainattu ja on turbon imupuolella
mitähän tuommonen maksais
tietysti vois itekkin omasta koittaa modata painestetun mutta saa ny nähä
ja jos ei oo kallis niin vois jättää räpeltelyt sikseen ja ostaa pois
