Nimenomaan AJAA, noita romuja joutuu tosiaankin AJAMAANJokari kirjoitti:Elä muuta viserrä...miten kehtaavatkin ajaa tuommosillaLada-Jussi kirjoitti:mun mielest se on ainaskiii paha, kaikkii ryssän romui sit on tuol liikentees'aatee' kirjoitti:hyvä homma että ladat menee läpi!!![]()
Leima!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...
* Latakerho Sons of Kymi
* Latakerho Sons of Kymi
-
Jakke
Leima tuli tänään 29.8 Turun Katsastus Centerissä tohon -94 axtec ihmeeseen ilman mitään huomautuksia
Katsastusmieskin oikein totesi että "eihän tässä mitään vikaa ole, hyvässä kunnossa". Päästötkin todella hyvissä arvoissa eikä mitään kikkailuja tarvinnut tehdä.
Kyllä se on niin että on pikkuhiljaa alkanut tulla todella paljon respektiä ladoihin. Ostin omani lähinnä huumormielessä tossa keväällä kun tarvitsin menopelin kesäksi mutta kyllä se vaan on helvetin hienosti toiminut! 10 tuhatta ajoin kesän aikana ilman mitään ongelmia, ainoa osa jonka joutui vaihtamaan oli kytkimen pääsylinteri joka jumitteli ikävästi.
Ennen ladaa mulla oli (ja on vieläkin, mätänemässä tampereella) alfa romeo 164 -88. Ostohinta oli 1000e, ajoin autolla noin 15 000km ja korjauksiin sun muihin huoltoihin upposi noin 3500e sinä aikana ja nyt siihen ei enää millään ilveellä saa leimaa. Ei ainakaan ilman noin 800e:n korjauksia
.
En olisi vuosi sitten uskonut kuinka ajettavia ja luotettavia pelejä nämä idänmaan ihmeet ovat!
Kyllä se on niin että on pikkuhiljaa alkanut tulla todella paljon respektiä ladoihin. Ostin omani lähinnä huumormielessä tossa keväällä kun tarvitsin menopelin kesäksi mutta kyllä se vaan on helvetin hienosti toiminut! 10 tuhatta ajoin kesän aikana ilman mitään ongelmia, ainoa osa jonka joutui vaihtamaan oli kytkimen pääsylinteri joka jumitteli ikävästi.
Ennen ladaa mulla oli (ja on vieläkin, mätänemässä tampereella) alfa romeo 164 -88. Ostohinta oli 1000e, ajoin autolla noin 15 000km ja korjauksiin sun muihin huoltoihin upposi noin 3500e sinä aikana ja nyt siihen ei enää millään ilveellä saa leimaa. Ei ainakaan ilman noin 800e:n korjauksia
En olisi vuosi sitten uskonut kuinka ajettavia ja luotettavia pelejä nämä idänmaan ihmeet ovat!
Juurikin tuo entinen kermanvärinen 1500S. Muutenkin vähän päiviteltynä.Kimmo86 kirjoitti:Ertzu kirjoitti:Leima tuli tuohon punamustaan ILMAN huomautuksia. Katsastusmies kehui pohjaa.
Mikä noista sun larpoista on punamusta? 1500 ässä vai
2101 1300 tic
2101 1200L -86 Kesäauto
Moskvitch Elite 1500S -76 projektina
2101 1200L -86 Kesäauto
Moskvitch Elite 1500S -76 projektina
Kombi sai leiman ja kilvet tänään aamusella. Teboililla säätivät kaasarin kohdilleen ja aikaisemmin viikolla vaihdoin alle lähes uudet kitkat ja laitoin ovipahvit paikalleen.
Oli sen verran paksulla seoksella että ei Teboilin mittareissa asteikko riittänyt. Lisäksi joku säätöruuvi oli paksussa moskassa joka vaikutti säätämiseen. Putsaamisen jälkeen saivat hyvät päästöt aikaan.
Katsastusmies tokaisi halliin ajamisen jälkeen: aika hyväkuntoisen ootte löytäny. Vikoja ja puitteita ei löytynyt, jarrutkin heittivät ainoastaan 6 ja 8.
Kilpiin tuli 0 viimeiseksi joten joulukuuhun 2007 saa ajella rauhassa.
Oli sen verran paksulla seoksella että ei Teboilin mittareissa asteikko riittänyt. Lisäksi joku säätöruuvi oli paksussa moskassa joka vaikutti säätämiseen. Putsaamisen jälkeen saivat hyvät päästöt aikaan.
Katsastusmies tokaisi halliin ajamisen jälkeen: aika hyväkuntoisen ootte löytäny. Vikoja ja puitteita ei löytynyt, jarrutkin heittivät ainoastaan 6 ja 8.
Kilpiin tuli 0 viimeiseksi joten joulukuuhun 2007 saa ajella rauhassa.
Hienoa! Taas on yksi helmi lisää maanteitä kaunistamassa..noose01 kirjoitti:Kombi sai leiman ja kilvet tänään aamusella. Teboililla säätivät kaasarin kohdilleen ja aikaisemmin viikolla vaihdoin alle lähes uudet kitkat ja laitoin ovipahvit paikalleen.
Paljonko muuten maksoi koko lysti yhteensä, siis kilpiin laitto? Itsellä sama homma edessä keväällä..
Niinpä, paremman näköinen se on kuitenkin kuin ilman kilpiä?
Konttorilla kysyin olisiko vanhanmallisia kilpiä mutta eipä ollut.
Sakke oli kait tilannut jo helssingin konttorille orkkisnumerolla kilvet, nehän on kai mahdollista hakea tuohon tilalle jos haluaa maksaa rekisteröintimaksun uudestaan. Tosin tiedä sitten onko ne vanhan malliset vai eu kilvet...
Konttorilla kysyin olisiko vanhanmallisia kilpiä mutta eipä ollut.
Sakke oli kait tilannut jo helssingin konttorille orkkisnumerolla kilvet, nehän on kai mahdollista hakea tuohon tilalle jos haluaa maksaa rekisteröintimaksun uudestaan. Tosin tiedä sitten onko ne vanhan malliset vai eu kilvet...
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Vanhanmalliset tiätty!noose01 kirjoitti:Niinpä, paremman näköinen se on kuitenkin kuin ilman kilpiä?
Konttorilla kysyin olisiko vanhanmallisia kilpiä mutta eipä ollut.
Sakke oli kait tilannut jo helssingin konttorille orkkisnumerolla kilvet, nehän on kai mahdollista hakea tuohon tilalle jos haluaa maksaa rekisteröintimaksun uudestaan. Tosin tiedä sitten onko ne vanhan malliset vai eu kilvet...
Ja tuli mieleen, että rekisteröintimaksu saattaa olla jo hoidettu (en ole satavarma), kilvet nyt itessään on ainakin maksettu.


"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)