Sivu 11/28
Lähetetty: 21.7.2006 20:43
Kirjoittaja Jokari
Kimmo86 kirjoitti:Jokari kirjoitti:...saattoi olla tämän kärrin viimeinen leima...
Nyt voit asennoitua tuohon autoon siten että ei tarvi erityisesti säästellä, eli hanaa vaan.. Tai sitte hommaat vaikkapa oman täytelankamigin ja tinailet nuo reiät umpeen seuraavalle leimalle ja taas on yli vuosi ajoaikaa
Noista jarruista taasen; veikkaan että takajarrut pitää hyvin ja etuset taas tasaisen huonosti. Näin ainakin meikäläisen päättelykyvyn mukaan

Aika romuhan tuo alkaa olemaan, se täytyy myöntää. Jos tuolle myllylle käy antamaan kunnolla happea, niin se on viikon päästä paskana. Hyvällä koneellahan ei olisi mitään ongelmaa. Ei viiti vielä tuota polettaa kun autolle on vielä tarvetta eikä sitä hyvää ladaa näy vielä tuolla pihalla. Pitänee viedä tuo keksintö eräälle isäukon kaverille tinailtavaksi, ei viiti sua enää kiusata tuon katiskan kanssa.
Niin ja jarruista, edessä oli 2,1/2,3 ja takana 2,1/2,0 kN eli hyvät puristukset mutta ei ennen ole takana ollut noin paljoa rutistusta. No eipä haitanne, sen takiahan siellä on paineensäädin ettei napsahada takapää lukkoon (jos se sattuu toimimaan)

Lähetetty: 24.7.2006 18:58
Kirjoittaja Jargon
Noniin, tänään sain tuon jo myynnissäkin olleen 21033:sen rekisteröityä

Onneksi kesäkuussa tuli tienattua vähän rahaa, ja heinäkuun alussa oli aikaa korjailla loput viat. Ensimmäisellä katsastuskerralla tuli hylkäys, syynä käsijarru ja päästöt. Uutta osaakin tuli laitettua vähän, esim kaikki pallonivelet eteen, lämppärin kenno+hana, virranjakaja, kaasari ja muuta pientä..Huomenna voisin ehkä ottaa pari kuvaa ladagalleriaan..
Lähetetty: 24.7.2006 23:40
Kirjoittaja raul
Itse käytin 2103:sta rekisteröintikatsastuksessa, tuloksena hylky; etujarruletkun murtuma ja vasen takajarru melko toimeton, eli aika pientä kuiteskin. Yllättävän pintapuolisesti tuntu katsuri autoa tutkivan, päinvastoin kuin näiden uudempien eurooppalaisten tuontipelien kanssa. Mut hyvä näinkin...

Lähetetty: 25.7.2006 0:17
Kirjoittaja P-Setä
Tarttis kans tällä viikolla hoitaa tuon "vaarin vankan " katsastus kunnostus, Pyörän laakerit jo vaihoin, jakajan uusin,pellit on vahattu ja valotkin toimii, jarrupalat ja kengät on valmiina tarvii vaan herkistellä lisää noita etusylintereitä ja asentaa uudet jarrukilvet jotka tilasin petroskoilaiselta "kirjeenvaihto ystävältäni"
Mutta inhottavin homma on noi ruosteiset helmapalkit ja katkennut runkoaisa oikealla! Ne kun kunnostan/kunnostutan niin uskon selviäväni haaleista takavaloista ja hieman heikoista renkaista puhumalla.. Seisottaminen maapohjaisessa tallissa oli yllättävästi ruostuttanu alustaa
kaikki pultit joita en lämmittäny ennen avaus yritystä katkes tai ainakin hylsy hajos käsiin! Tarttis pulttipyssyä mutta eihän Ladakuskilla nyt kompuraa ole eihän?
Lähetetty: 25.7.2006 15:46
Kirjoittaja pyreksi
Läpi män, ja vieläpä ihan tyhjällä lapulla

Hieman toki joutui päästöjen kanssa kikkaileen, ja takapöntönkin etukäteen vaihtaan, kun oli nyrkin mentävää reikää... Mutta taas voisi vuoden ajella

Lähetetty: 7.8.2006 1:25
Kirjoittaja arpati
Lähetetty: 14.8.2006 5:49
Kirjoittaja terroristi
Ittelläni meni tuo 2105 1500:en komeesti leimaan... Huomautti vaan, että toinen kilven valo pimeenä ja pakkivalot molemmat pimeenä...
(Pakkivaloissa ei ollu polttimoita, jotka huomasin vasta myöhemmin.)
Päästöjä en muista, mutta kyllä äijän ilme oli niin hitsi ko ei päässy antaan hylkyä <3
melkein leimattu..
Lähetetty: 14.8.2006 23:13
Kirjoittaja P-Setä
Noniin. Vaarin vankka uusinta näyttöä vaille katsastettu. Tänään kun käytin näytillä niin leimamies löysi väljän yläpallon ja yks rengas ei kelvannu myöskään vaan määräs ajokieltoon.. No nyt nää pari pöljää vikaa on korjattu ja huomenna hoidan homman loppuun.
Sheba-Ladalle vuosi lisää
Lähetetty: 21.8.2006 17:25
Kirjoittaja Martigan
Sain tänä aamuna leiman puhtain paperein Sheba-Ladaani. Etukäteen tuli korjailtua: oik.ulompi raidetangonpää ja hitsattua kummankin takalokarin etupäät, jotka oli kylkilistat ruostuttanu. Kyllä ny taas kelpaa

no perskules' , tulihan se sieltä
Lähetetty: 22.8.2006 21:37
Kirjoittaja pelti kiinni
viimeeksi 03.09.2004 tähän thread'iin kirjoittaneena ,
sillä viime vuoden katsastus oli vähän sellainen viilattu juttu ... ( jota en ollut viilailemassa , puhtaat paperit itsellä , tosin auto ei ollut 'ihan' priima ) ,
tänään sitten jälkitarkastettiin ,
- ruosteiden laitto pohjassa ( rahanarvoista työtä , kiitos RTJN65 ! ! ! , ja kyllä se britti-fordeja harrastava katsastussetä - itsellään Anglia - jaksoikin ihailla niitä paikalleen laitettuja korjauspaloja )
- yläpallonivel ( kiitokset laitosta edelleen RTJN65 )
- päästöt ois' menneet läpi ekallakin , mutta tyhjäkäynti oli yli 1000 ( syy hylkyyn , ei mittausalueella ) , minkä korjaannutin , kiitos HP-motors Pehkonen Lauttasaari , mies ken on aiemman kokemuksensa kautta osoittautunut sekä Lada-taitoiseksi että Lada-ystävälliseksi huoltomieheksi , ennakkostrobo käyttöön ja 3-4 astetta liikaa ennakkoa pois , ja taas ollaan kohdillaan
- pissapoika nyt vaan päätti toimia , ilman että sille mitään tein
että ei kai se nyt muu auta kun pitää Nappista liikenteessä , vai kuinka ?
yst.t. pelti kiinni
Lähetetty: 24.8.2006 16:57
Kirjoittaja BA3
<--- Tuossa avattaressa näkyvä Orkkis Klassikko 21033 -80 leimattu tänään ja ei mitään huomautettavaa missään. Katsastusmies kehui auton yleisolemusta ja kyseli jotta onko museo rekisteröinti suunnitelmia. Sanoin että suunnitelmissa ensi vuonna... No katotaan sitten

Lähetetty: 24.8.2006 20:55
Kirjoittaja raul
2103 sai myös leiman tänään! IYP-alkuiset kilvet tulee sitten kun tulee... eli edelleen veropäätöstä odotellessa

Lähetetty: 24.8.2006 21:23
Kirjoittaja 'aatee'
hyvä homma että ladat menee läpi!!
Lähetetty: 24.8.2006 21:42
Kirjoittaja Lada-Jussi
'aatee' kirjoitti:hyvä homma että ladat menee läpi!!
mun mielest se on ainaskiii paha, kaikkii ryssän romui sit on tuol liikentees

Lähetetty: 24.8.2006 21:44
Kirjoittaja Jokari
Lada-Jussi kirjoitti:'aatee' kirjoitti:hyvä homma että ladat menee läpi!!
mun mielest se on ainaskiii paha, kaikkii ryssän romui sit on tuol liikentees

Elä muuta viserrä...miten kehtaavatkin ajaa tuommosilla
