Sivu 2/2

Lähetetty: 14.10.2005 7:48
Kirjoittaja pressa
sepkar kirjoitti:jep, just se noin 90 asteen vinkkelissä oleva pillimäinen päästään kapeneva putki. Sijainniltaan juuri missä jta kuvasi. En mää tiedä onko se oikeasti ja virallisesti ylivuotoputki, mutta bensaa sieltä tuo vanha otsoni tiputteli sammuttamisen jälkeen.

Tuosta putkesta johtuen en oikein pysty ominavuin ymmärtämään miksi pieni vuoto esim kaasarin ja imusarjan tiivisteessä olisi kauhean vahingollinen, kun siinä imusarjassa kumminkin on tuo reikä.
tuon ylivuotoputken reijän halkaisija on otettu huomioon suunnittelussa ja pysyy kokoajan samana
kun taas löysän liitoksen huono tiiviste elää ja antaa muuttuvia arvoja

Lähetetty: 14.10.2005 10:23
Kirjoittaja sepkar
Selvä se sitten. Onhan se ihan järkeenkäypää, että vuotokohtien vuodot eivät välttämättä pysy kovinkaan vakioina.

Nyt tää tyhmä lakkais kyselemisen tältä erää. Jos tätä lukee joku pitkäpinnainen ja avulias otsoonin säätäjä, niin mielelläni ottaisin nimen vastaan. Ajattelin ryhtyä säätämään sitä uutta otsoonia, niin voisin jatkaa YVnä asiasta. Pitää enste tutustua ladarompun kaasari/moottori-osioon perusteellisesti, jottei mulle ihan kaikkea tarvis vääntää rautalangasta.