Sivu 2/2

Lähetetty: 3.7.2005 17:57
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Nettiautossa näytti olevan Virossa tarjousten perusteella Mosse 410, eli 402 korinen neliveto. Meinasi tulla tollainen Lada-Jussimainen ajatus, mutta sitten panin jäitä hattuun. Toivottavasti sen ostaa joku, joka entisöi sen. On aika harvinainen entisen Neuvostoliitonkin alueella, saati sitten muualla.

Lähetetty: 3.7.2005 21:05
Kirjoittaja Toveri Sladimir
LamaAjanElvis kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:
Lada harrastuksessa on se heikkous että kaikki haluaa nappiksen, papan vanhoja nappiksia kyllä löytyy ja muutama perusmalli on museorekisterissäkin. Mistäs löytyisi joku joka entisöisi näitä aitoja neuvostotuotteita.
iisalmessa on yks nappis joka on 100% läpikäyty. eli kaikki tekniikan, alustan, jarrujen jne osat on uutta vaikkei kaikkea olisi pakosta tarvinnutkaan uusia. korikin on tehty kokonaan ja maalattu.

itse en ole vielä sitä nähnyt mutta velipoika oli sen bongannut erään mobilisti tuttavansa luona.
1200 L -79 on kyseessä.Omistajana eräs autokoulun opettaja.

Lähetetty: 4.7.2005 0:38
Kirjoittaja samarai
Mosse-Aksu kirjoitti:Nettiautossa näytti olevan Virossa tarjousten perusteella Mosse 410, eli 402 korinen neliveto. Meinasi tulla tollainen Lada-Jussimainen ajatus, mutta sitten panin jäitä hattuun. Toivottavasti sen ostaa joku, joka entisöi sen. On aika harvinainen entisen Neuvostoliitonkin alueella, saati sitten muualla.
ei kai ole vaan sama, mitä on joku liike kaupitellut siellä vuosikaupalla johonkin 110000 kroonin hintaan (pääväriltään sininen)? Sitä ei kyllä tarvitse entisöidä mutta on hintakin suolainen.

Lähetetty: 5.7.2005 2:54
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Ei ole, tämä on vihrä ja selvä projekti. Vanhat neukku-kilvet vielä kiinni. Mittariston muoviosat hilseilevät ja painuneet kasaan. Se on kumma omminaisuus. Toisiin se tulee ja toisiin taas ei. Tästä oli kerran keskustelua Moskviths-palstalla.