kerhosivut?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
nanno

Viesti Kirjoittaja nanno »

veli alexei kirjoitti:Toimii toimii. Mutta se pukki lentää edelleen foorumilla.
Ettei tuo veli alexei olis jo avannu sitä perjantaipulloa? ;)
Koitas välillä tyhjätä selaimen "väliaikaiset internet tiedostot" niin eiköhän se pukki lähde ansaitulle kesälomalle...
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

kiitos.mulla ei ole tietoa mikä vempele selaimineen tää on ku kirjaston koneilla pääasiassa olen yrittänyt,pari kertaa yksityiselläkin..no,kai ne taas joskus aukeaa..
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

nanno kirjoitti:
veli alexei kirjoitti:Toimii toimii. Mutta se pukki lentää edelleen foorumilla.
Ettei tuo veli alexei olis jo avannu sitä perjantaipulloa? ;)
Koitas välillä tyhjätä selaimen "väliaikaiset internet tiedostot" niin eiköhän se pukki lähde ansaitulle kesälomalle...
Ei oo mitään otettu (moneen tuntiin). Nyt pukki on sitten kadonnut. Se sai varmaan Petterin vauhtiin ja paineli lomille. Tai sit se vaanii taas jossain ja paukkaa kohta takasin...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

minä olen aina luullut että pukki asuu korvatunturilla mutta taitaakin asua mansessa
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Joo kyllä mulla toimi eilen, Elisa, mutta tosiaan www:n kanssa meni heti sivuille ja ilman sitä tuli linkki uusille sivuille. Eli siis en tarkottanu vinoilla tms.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Mä olen tehnyt omalle koneelle sellaisen dokumentin, jossa on linkit yleisimmin käyttämilleni sivuille. Ensin tein taulukon. Sitten avasin selaimeen jonkun sivun, esim tämän. Vedin sitten hiirellä yhteen ruutuun Ladafoorumin logon ja sitten tein siitä logosta linkin, jonka osoitteen kopioin tuosta osoiteriviltä. Vastaavat tein mm Moskvitsh palstalta, pankkiyhteydestä, ilmaisista sähköposteista jne. Taulukko on tosi kätevä. Kun klikkaa logoa, yhteys aukeaa suoraan haluamalleni sivulle, vaikka selain ei vielä olisikaan auki. Eli ei tarvitse käydä ensin selaimen aloitussivulla.

Eli mulla on linkkinä tuo http://nanno.....jne.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Tänään en päässy töissä Ladakerhon sivuille, eikä sivuhistoriassa ollut enää forumin osoitetta. Googlen kautta pääsin sitten tänne.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

en ole minäkää päässyt töissä kerhonsivuillle viikkoon tai kahteen ,foorumi toimii kyllä, koton myös kerhon sivut pelaa, oliskohan ne huomannu töissä ammattiin liittymättömän sivun ahkeran käytön ja laittaneet sille eston? :evil:
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Staalo

Viesti Kirjoittaja Staalo »

Baanan kautta en pääse edelleenkään kerhon sivuille, mutta kun laitoin suoraan linkin foorumille, niin tänne pääsin. Eli liittynee palveluntarjoajaan (ja mille palvelimelle on menossa) näköjään.
esses

Viesti Kirjoittaja esses »

Kysyin asiaa omalta palveluntarjoajaltani(langat&langattomat). Sain vastauksen, että vika on joko lada-kerhon sivuilla tai sivujen palveluntarjoalla.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

minulla on toiminut kokoajan moitteitta
kotona töissä ja kirjastossa olen kokeillut lähes päivittäin
? ? ? ? ? ??
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

pressa kirjoitti:minulla on toiminut kokoajan moitteitta
kotona töissä ja kirjastossa olen kokeillut lähes päivittäin
? ? ? ? ? ??
Sama vika Rahikaisella. (pukkikin katos)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Asia liittyy varmaankin lafkaan mistä nimiosoite on tilattu, tai sitten siihen palvelimeen, jolla sivut on. Ne joilla sivut eivät näy voisivat ilmoittaa miltä internetoperaattorilta heidän liittymänsä on.

Asiaa tutkitaan...
nanno

Viesti Kirjoittaja nanno »

jos joku jolla kerhosivu ei aukea kirjoittaisi wintöötin msdos komentokehotteeseen näin:

tracert http://www.ladakerho.net

niin tuo selvittäisi onko vika nimipalvelimessa vai matkalla...
(dos ikkuna aukeaa esim. käynnistä > suorita > kirjoita "command")
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Mosse-Aksu kirjoitti:Mä olen tehnyt omalle koneelle sellaisen dokumentin, jossa on linkit yleisimmin käyttämilleni sivuille. Ensin tein taulukon. Sitten avasin selaimeen jonkun sivun, esim tämän. Vedin sitten hiirellä yhteen ruutuun Ladafoorumin logon ja sitten tein siitä logosta linkin, jonka osoitteen kopioin tuosta osoiteriviltä. Vastaavat tein mm Moskvitsh palstalta, pankkiyhteydestä, ilmaisista sähköposteista jne. Taulukko on tosi kätevä. Kun klikkaa logoa, yhteys aukeaa suoraan haluamalleni sivulle, vaikka selain ei vielä olisikaan auki. Eli ei tarvitse käydä ensin selaimen aloitussivulla.

Eli mulla on linkkinä tuo http://nanno.....jne.
Tuohon helppo tapa on myös laittaa aloitussivuksi yleisimmin tarvittava, toisekseen mm. mozillassa saa tabeihin määriteltyä vaikka kuinka monta aloitussivua, itsellä aukeaa viisi kun selaimen avaa. Toki myös bookmarkit käteviä. Ei tuo aksunkaan idea huono. Hieman kun noihin perehtyy niin käyttömukavuus kasvaa roimasti :D
Vauhdin tae - alamäki
Vastaa Viestiin