veli alexei kirjoitti:Toimii toimii. Mutta se pukki lentää edelleen foorumilla.
Ettei tuo veli alexei olis jo avannu sitä perjantaipulloa?
Koitas välillä tyhjätä selaimen "väliaikaiset internet tiedostot" niin eiköhän se pukki lähde ansaitulle kesälomalle...
kiitos.mulla ei ole tietoa mikä vempele selaimineen tää on ku kirjaston koneilla pääasiassa olen yrittänyt,pari kertaa yksityiselläkin..no,kai ne taas joskus aukeaa..
veli alexei kirjoitti:Toimii toimii. Mutta se pukki lentää edelleen foorumilla.
Ettei tuo veli alexei olis jo avannu sitä perjantaipulloa?
Koitas välillä tyhjätä selaimen "väliaikaiset internet tiedostot" niin eiköhän se pukki lähde ansaitulle kesälomalle...
Ei oo mitään otettu (moneen tuntiin). Nyt pukki on sitten kadonnut. Se sai varmaan Petterin vauhtiin ja paineli lomille. Tai sit se vaanii taas jossain ja paukkaa kohta takasin...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Joo kyllä mulla toimi eilen, Elisa, mutta tosiaan www:n kanssa meni heti sivuille ja ilman sitä tuli linkki uusille sivuille. Eli siis en tarkottanu vinoilla tms.
Mä olen tehnyt omalle koneelle sellaisen dokumentin, jossa on linkit yleisimmin käyttämilleni sivuille. Ensin tein taulukon. Sitten avasin selaimeen jonkun sivun, esim tämän. Vedin sitten hiirellä yhteen ruutuun Ladafoorumin logon ja sitten tein siitä logosta linkin, jonka osoitteen kopioin tuosta osoiteriviltä. Vastaavat tein mm Moskvitsh palstalta, pankkiyhteydestä, ilmaisista sähköposteista jne. Taulukko on tosi kätevä. Kun klikkaa logoa, yhteys aukeaa suoraan haluamalleni sivulle, vaikka selain ei vielä olisikaan auki. Eli ei tarvitse käydä ensin selaimen aloitussivulla.
Eli mulla on linkkinä tuo http://nanno.....jne.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
en ole minäkää päässyt töissä kerhonsivuillle viikkoon tai kahteen ,foorumi toimii kyllä, koton myös kerhon sivut pelaa, oliskohan ne huomannu töissä ammattiin liittymättömän sivun ahkeran käytön ja laittaneet sille eston?
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Baanan kautta en pääse edelleenkään kerhon sivuille, mutta kun laitoin suoraan linkin foorumille, niin tänne pääsin. Eli liittynee palveluntarjoajaan (ja mille palvelimelle on menossa) näköjään.
pressa kirjoitti:minulla on toiminut kokoajan moitteitta
kotona töissä ja kirjastossa olen kokeillut lähes päivittäin
? ? ? ? ? ??
Sama vika Rahikaisella. (pukkikin katos)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Asia liittyy varmaankin lafkaan mistä nimiosoite on tilattu, tai sitten siihen palvelimeen, jolla sivut on. Ne joilla sivut eivät näy voisivat ilmoittaa miltä internetoperaattorilta heidän liittymänsä on.
Mosse-Aksu kirjoitti:Mä olen tehnyt omalle koneelle sellaisen dokumentin, jossa on linkit yleisimmin käyttämilleni sivuille. Ensin tein taulukon. Sitten avasin selaimeen jonkun sivun, esim tämän. Vedin sitten hiirellä yhteen ruutuun Ladafoorumin logon ja sitten tein siitä logosta linkin, jonka osoitteen kopioin tuosta osoiteriviltä. Vastaavat tein mm Moskvitsh palstalta, pankkiyhteydestä, ilmaisista sähköposteista jne. Taulukko on tosi kätevä. Kun klikkaa logoa, yhteys aukeaa suoraan haluamalleni sivulle, vaikka selain ei vielä olisikaan auki. Eli ei tarvitse käydä ensin selaimen aloitussivulla.
Eli mulla on linkkinä tuo http://nanno.....jne.
Tuohon helppo tapa on myös laittaa aloitussivuksi yleisimmin tarvittava, toisekseen mm. mozillassa saa tabeihin määriteltyä vaikka kuinka monta aloitussivua, itsellä aukeaa viisi kun selaimen avaa. Toki myös bookmarkit käteviä. Ei tuo aksunkaan idea huono. Hieman kun noihin perehtyy niin käyttömukavuus kasvaa roimasti