16venttiilinen kansi???

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
KTC
Viestit: 195
Liittynyt: 24.12.2004 9:31
Paikkakunta: karvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTC »

no en mä laita sitä kantta. :roll:
arto hietakangas
^pena^
Viestit: 159
Liittynyt: 14.4.2005 22:09
Paikkakunta: janakkala

Viesti Kirjoittaja ^pena^ »

ladaracing pori kirjoitti:no jos jotain kotivirittäjää kiinnostaa niin nurkista löytyy yksi a-ryhmän kansi ja jotain virinokkia muistaakseni lash 4 parikin kappaletta.
myös imusarjoja ja 5-vaihteisia vakio laatikoita

Paljohan pyytäisit 5lovisest laatikost????
ei riemulla rajaa kun ladalla ajaa!!!
Avatar
Lada_Racing
Viestit: 176
Liittynyt: 24.9.2003 11:16
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lada_Racing »

ladaracing pori kirjoitti:no jos jotain kotivirittäjää kiinnostaa niin nurkista löytyy yksi a-ryhmän kansi ja jotain virinokkia muistaakseni lash 4 parikin kappaletta.
myös imusarjoja ja 5-vaihteisia vakio laatikoita
mitä kansi virinokalla maksaa???
Avatar
ss127
Viestit: 247
Liittynyt: 26.7.2004 10:15
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Kansi

Viesti Kirjoittaja ss127 »

Tuo 16 venttiilinen kansi on yhtiön nimeltä Metalex valmistama. Niitä tehtiin muutama kappale testimielessä. Yleiseen myyntiin/jakeluun niitä ei tehty. Nykyisin ko. firma tekee jotain muuta kuin sylinterikansia.
Ja mitä tulee virittämiseen niin 1600 koneesta saa vaparina, kun viritetään loppuun asti, 180 hv.
Ja olihan alkuperäisessä Brundza Racingin tekemässä 1600 VFTS-Ladassa 160 hv. Todista löytyy linkistä:http://groups.msn.com/LadaFreaks/vftsesite.msnw
Tuolta sivulta löytyy englanninkielinen VFTS-esite.
Ladan kone on erittäin kiitollinen viritettävä koska se on erittäin vahvaa tekoa. Tietysti senkin saa rikki jos ei tiedä mitä tekee.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.

PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)

team LADA VAZ HERE
Vastaa Viestiin