Sivu 2/2

Lähetetty: 20.2.2005 9:34
Kirjoittaja jasu35
[quote="ladamaster"]
Kun autoa myytiin silloisessa Konelassa, oli hinta siellä noin 70 000 FIM; venäläinen samara noin vähän yli 50 000 FIM.
Sitten kun koko homma lopahti, jobbarit myivät uusia eurosamaroita hintaan vähän yli 50 000 FIM.

Muistaakseni konelan hinta oli yli 80000mk, ja esim.rintajouppi myi hiukan yli 40000mk. Kaikki loput eurosamarat ei menny jobbareille vaan jopa ooppelin maahantuojalla oli myynnissä pari uutta eurosamaraa hintaan 48tmk. :shock:

Lähetetty: 20.2.2005 9:43
Kirjoittaja R-J
Joo, niinpä olikin. Opelin piirimyyjä niitä täällä korvessakin kauppasi ison läjän, etten sanois, pilkkahintaan.

Lähetetty: 20.2.2005 17:28
Kirjoittaja Ladakeho
jasu35 kirjoitti:
Muistaakseni konelan hinta oli yli 80000mk, ja esim.rintajouppi myi hiukan yli 40000mk. Kaikki loput eurosamarat ei menny jobbareille vaan jopa ooppelin maahantuojalla oli myynnissä pari uutta eurosamaraa hintaan 48tmk. :shock:
Hinta lienee riippunut/roikkunut varustetasostakin. Eurosamppuun sai alumiinivantaat , kajarit, airbagin, ellipsoidit lisävalot yms. varusteita.

Jos Samara oli ja on "ei enää mopo, muttei vielä auto", ni kyl EuroS. oli tuosta harppaus auton suuntaan. Harmi vaan, et tuotanto jäi nuon lyhyeksi. Se kai johtuu siitä seikasta, että ihmisille ei vielä riitä pelkkä "auto" -kaan/kään?

Olen muutamat koikkarit ks. "autolla" ajellut, hieman jäi ihmetyttämään kuskin jalkatilan pienuus, tuntuma oli sellanen, että kanttiladassakin mahtuu paremmin polkemaan.