IMU- JA PAKOSARJAN LAIPPOJA, kuten Ford OHC/Kent, Toyota 2t, 5k pako, Volvo b19, b20, b21, Chevrolet 305, Lada, Opel. Lasertyöstettyjä. Hyvä laatu. H., Vähäkyrö, osasto: Kilpa-autot ja tarvikkeet
tämmösen bongasin pörssistä...
Laippoja kanteen ja kaasareihin
-
Nyt asia on edennyt sen verran että laippoja alkaisi saada. Kanteen tuleva laippa on yhtenäinen eli sisältää niin imu- kuin pakopuolen josta voi parhaksi katsomallaan tavalla käyttää molemmat sellaisenaan tai vaihtoehtoisesti esimerkiksi imupuolen, laippa on valmiiksi reijitetty eli kanavien reikiä ei tarvitse itse lähteä viilailemaan.
Kaasarinpuolelle tuleva laippaan saa kiinni tuplakaasarin ja reikäkoko 45mm. Materiaali on helposti hitsattavissa olevaa terästä ja ainevahvuus 12mm. Hintaa kannenpuolilaipalle jää 25€ ja kaasarinlaipalle 10€. Hinnat ovat omakustannehintoja ja ne on kokeiltu puristaa mahdollisimman alas esim. tekemällä tarvittavat polttoleikkauskuvat itse. Kuvien teosta kunnia kuuluu Jankosille eli voimme olla varmoja että laatua löytyy.
Jos siis innokkaita ja halukkaita laipan tarvitsijoita löytyy niin ilmoitelkaa minulle niin tiedän tilata oikean määrän, mielellään jo tämän viikon aikana.
Kaasarinpuolelle tuleva laippaan saa kiinni tuplakaasarin ja reikäkoko 45mm. Materiaali on helposti hitsattavissa olevaa terästä ja ainevahvuus 12mm. Hintaa kannenpuolilaipalle jää 25€ ja kaasarinlaipalle 10€. Hinnat ovat omakustannehintoja ja ne on kokeiltu puristaa mahdollisimman alas esim. tekemällä tarvittavat polttoleikkauskuvat itse. Kuvien teosta kunnia kuuluu Jankosille eli voimme olla varmoja että laatua löytyy.
Jos siis innokkaita ja halukkaita laipan tarvitsijoita löytyy niin ilmoitelkaa minulle niin tiedän tilata oikean määrän, mielellään jo tämän viikon aikana.
-