Lada-Jussi kirjoitti:olisko minimi ainakin että jokainen foorumilainen voi omista autoistaan yhden kuvan per auto laittaa? ohan täällä yli 1000 käyttäjää ja noin pari autoo per tyyppi niin tulee siitä jo pari tuhatta kuvaa
Kaikilla ei ole viellä dikikameraa tai skanneria vaikka elämmekin tietoyhtieskunnassa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Lada-Jussi kirjoitti:olisko minimi ainakin että jokainen foorumilainen voi omista autoistaan yhden kuvan per auto laittaa? ohan täällä yli 1000 käyttäjää ja noin pari autoo per tyyppi niin tulee siitä jo pari tuhatta kuvaa
Kaikilla ei ole viellä dikikameraa tai skanneria vaikka elämmekin tietoyhtieskunnassa.
galleriaankin voisi olla jostain linkki, sitä ei kai ole muualla kuin tän aiheen alussa? sitten joskus kun tämä aihe putoaa niin linkkiä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa (toi mun kissa ainakaan yhtään mitään löydä)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Niin tai sitten joutuu vaan unelmoimaan kuvauksellisesta takavedosta. Satakympitkin yms. ovat kyllä myöskin ulkonäöltään ihan asiallisia sinänsä, mutta omaan silmään kanttimallit ovat enemmän pop. Nostalgiaa.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
veli aleksei: Minä sen virittelin.. ei ole toki mun tekemää php koodia vaan valmista sellaista... galleriaan ladattujen kuvien koko muutetaan näyttöön sopivaksi linuxin imagemagick:lla
Lada-Jussi: linkki on ollut eilisestä asti tuolla foorumin yläotsikoissa
nanno kirjoitti:veli aleksei: Minä sen virittelin.. ei ole toki mun tekemää php koodia vaan valmista sellaista... galleriaan ladattujen kuvien koko muutetaan näyttöön sopivaksi linuxin imagemagick:lla
no niinpäs onkin, siel oli ennenkin kolme linkkiä mun mielestä, joku on poistettu.... ei kai mitään tärkeetä, mikäs sen avatar kuva kuvaston osoite oli, eikös sellainen ollu erikseen?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
nanno kirjoitti:veli aleksei: Minä sen virittelin.. ei ole toki mun tekemää php koodia vaan valmista sellaista... galleriaan ladattujen kuvien koko muutetaan näyttöön sopivaksi linuxin imagemagick:lla
Joo sourceforgesta löyty jo faktaa. Aika näppärä softa mutta kyllä tuossa olisi vielä siistimistä ja virittelyä jos oikeen hyvän ja komian haluais. Jos saa ehdottaa kehityskohteita niin kuviin kommentoiti mahdollisuus ja sitten voisi kertoa autostaa. Olisikohan jotain tuollaista softaa joka olisi jotain irc-gallerian ja foorumin väliltä...
veli alexei kirjoitti: Jos saa ehdottaa kehityskohteita niin kuviin kommentoiti mahdollisuus ja sitten voisi kertoa autostaa. Olisikohan jotain tuollaista softaa joka olisi jotain irc-gallerian ja foorumin väliltä...
Lataamaansa kuvaa voi kommentoida yksityisviestillä nonnikselle, joka lisää kuvaan sitten tekstin.
Toki jos jollain taitoa ja aikaa riittää niin voihan sitä vääntää paremmankin ladagalleria systeemin.
Tää nyt on vaan tällänen kokeilu. Katotaan nyt mitä tästä tuumataan että onko tälläiselle edes tarvetta.
veli alexei kirjoitti: Jos saa ehdottaa kehityskohteita niin kuviin kommentoiti mahdollisuus ja sitten voisi kertoa autostaa. Olisikohan jotain tuollaista softaa joka olisi jotain irc-gallerian ja foorumin väliltä...
Lataamaansa kuvaa voi kommentoida yksityisviestillä nonnikselle, joka lisää kuvaan sitten tekstin.
Toki jos jollain taitoa ja aikaa riittää niin voihan sitä vääntää paremmankin ladagalleria systeemin.
Tää nyt on vaan tällänen kokeilu. Katotaan nyt mitä tästä tuumataan että onko tälläiselle edes tarvetta.
Jep jep. No ohan tuo toimiva noinkin. Se vaan on nyt ihan siis galleria. Kuva itsessään kun on vaan kuva. Että joo kuvatekstin se ainakin vaatisi. Tuo kuvien kommentointi yms. jutustelu sitten jo taas vaatisi samanlaiset kirjautumisen kun foorumiinkin. Ja jos aletaan miettiä tota kehittämistä niin sehän menisi sitten helposti siihen että jokainen tunnukset sinne saanut saisi pienen palan galleriaa missä sitten esittelisi kuviaan ja autojaan jne ihan niin kun parhaaksi näkee.