Vaihdettu laturinhihna lyhyempään malliin kuin mitä Motonetin kataloogi suosittaa, laturin siipipyörä tuli millin päähän alavesiletkusta ja jäi silti löysäksi, nyt on passelin mittainen. Vetonivelen suojakumin suurempi panta laitettu paikoilleen, rempan yhteydessä meni mukana tulleesta pannasta lukitusnystyrä poikki kun vääränlaisilla pihdeillä koitti askarrella, oli nippusiteellä kiinni, uusi panta meni todella helposti paikoilleen kun sai tuota varten tehdyt pihdit kouraan.
Ilmojen viiletessä on viilentynyt myös eskon kyyti, jäähdytysnesteet, termarin ja lämppärin kennon olen tähän jo ehtinyt vaihtaa.. Vaihdoimpa termostaatin vielä uudelleen talvimalliseen (92c), vaan eipä auttanut.. Kuukkeli tiesi kertoa että näissä on termostaattikotelossa vahakuula joka sulaa mikäli termari jumittaa ja lämmöt meinaavat karata, mikäli kuula on sulanut, ei lämmöt enää nouse normaalisti.. Paikallaan ollessa tai kaupunkiajossa lämmöt on ok, mutta 80 vauhdissa viima jäähdyttää niin ettei lämmöt pysy näin nollakeleillä edes NORM alueen alareunassa.. Hieno systeemi

Viimasuojan virittelin jo puskuriin, maski on vielä auki.
Uutta termarikoppaakaan ei ihan heti löydy
