miksi ladaa vihataan???

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Toveri

Viesti Kirjoittaja Toveri »

Eiköhän niitä löydy arvostelijoita joka autolle. Meillä on kakkosautona farkkumondeo ja kyllä Fordista löytyy perimätietojen mukaan vaikka mitä vikaa. Meillä se on pelannut hyvin.
Mersuille, pemareille ja muille 'arvoautoille' löytyy vihaajia ja arvostelijoita myös, jopa Ladan omistajien joukosta.
Tuskin Ladaan kovin paljon poliittisia ambitioita liittyy, nykyään. Vitsejä varmaan heitellään vieläkin. Ihmisten kiinnostus politiikkaankin on vähentynyt.
Kuinkahan moni oikeasti vihaa Ladoja ?
ABC -Absolutely Boring Compromise
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

Toveri kirjoitti:Eiköhän niitä löydy arvostelijoita joka autolle. Meillä on kakkosautona farkkumondeo ja kyllä Fordista löytyy perimätietojen mukaan vaikka mitä vikaa. Meillä se on pelannut hyvin.
Mä en tajuu Mondeokuskeja. Kuka järjissään oleva henkilö ostaa poliisiauton?!?!?! Varsinkin siis jos auto on valkonen niin kaikki käyttäytyy ihan imposti semmosen lähellä.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Toveri

Viesti Kirjoittaja Toveri »

Misha kirjoitti:
Toveri kirjoitti:Eiköhän niitä löydy arvostelijoita joka autolle. Meillä on kakkosautona farkkumondeo ja kyllä Fordista löytyy perimätietojen mukaan vaikka mitä vikaa. Meillä se on pelannut hyvin.
Mä en tajuu Mondeokuskeja. Kuka järjissään oleva henkilö ostaa poliisiauton?!?!?! Varsinkin siis jos auto on valkonen niin kaikki käyttäytyy ihan imposti semmosen lähellä.
Joo, valkoinen se on... Se ostettiin siinä vaiheessa kun toinen lapsi syntyi ja tarvittiin lisää kuljetustilaa. Edellinen auto oli Saab 900. Ja olihan poliisilla Ladojakin joskus muinoin.
En kyllä ole huomannut mitään 'impoilua' Mondeon lähistöllä. Ladan kylläkin.
ABC -Absolutely Boring Compromise
Lada-Jussi

jep

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

kyllä meilläkin töissä yksi tyyppi halusi kovasti nähdä "linnun" ja menin sillä sitten kerran töihin ja ajettiin pieni lenkki Helsingissä, kaveri oli ihan valmis maksamaan pysäköintimaksutkin kun poikettiin syömään. Oli varsin innoissaan, vaikka itse ajeleekin Volvolla ja on muutenkin enemmän kouluja käynyt ja oppinut.

Noi harraste piirit kuten Mobilisitit ei oikein vielä ymmärrä moniakaan uudempia 70-lukuisia siis jotka kuitenkin on jo yli 30 vuotta vanhoja ja Lada varsinkin yksi autoistuvan suomen merkkipaaluja. Hirvikeula Volgia ja Skandinavia Mosseja tuodaan lisää idästä niin että niitä tulee kohta joka nurkalla vastaan, mutta kuka ymmärtäisi Ladaa.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Misha kirjoitti:
Hyvä idea. :idea:
Jussi kirjoitti:Oli varsin innoissaan, vaikka itse ajeleekin Volvolla ja on muutenkin enemmän kouluja käynyt ja oppinut.

Noi harraste piirit kuten Mobilisitit ei oikein vielä ymmärrä moniakaan uudempia 70-lukuisia siis jotka kuitenkin on jo yli 30 vuotta vanhoja ja Lada varsinkin yksi autoistuvan suomen merkkipaaluja. Hirvikeula Volgia ja Skandinavia Mosseja tuodaan lisää idästä niin että niitä tulee kohta joka nurkalla vastaan, mutta kuka ymmärtäisi Ladaa.
Eiköhän suurimmalle osasta käyttöautot ole vain esineitä ilman mitään sen kummempia antipatioita tai hehkutuksia. Poikkeuksiakin tietysti on molempiin suuntii. Sitten mitä tulee mobilismiin, niin olen sitä mieltä, että siinä samalla on vahva side omaan lapsuuteen ja nuoruuteen. Ladan aika on vasta tulossa siinä mielessä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
uZu

Viesti Kirjoittaja uZu »

Misha kirjoitti:
Porukoilla hopeanharmaa mondeo. Vaikkei ole valkoinen, muuttuu monen (varsinkin nuoren) kuskin ajotyyli kun pimeinä iltoina lähtee niitä varjostamaan. Kokeile joskus, se on hauskaa. :lol:
1500S -91 / 740 -87 / Cooper S -05 / Mondeo -99 / 900 -88 / 156 -99 / RX-8 -04
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Nykyisin Ladaa arvostetaan enemmän ja vanhemmat Ladat ovat saaneet kultti-esineen statuksen
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

LamaAjanElvis kirjoitti:ja varsinkin nyt kun lumet sataa ja latalla hauskaa kahvaa heittelee tuolla raitilla, tyyppi joka on sijoittanut vectransa puskureihin ja vanteisiin koko elämänsä ei samaan pysty edes sillä tylsällä käsijarrulla ja saatta mutista itsekseen että mikä paska lada. mutta eipä tämmöstäkään tuskin paljoa täällä käy... enää. ja kyllä joitain ladoja katson itsekkin vähän vinoon esim joku nappis jolla olisi ollut hyvä tulevaisuus orkkiskunnossa, mutta onkin mattamusta teinituunattu riplake.
Joskus kesällä se oli, kun piipahdin ohimennen töiden merkeissä Iisalmessa, oikeastaan ohikulkumatkalla. Pysähdyin Timosaurukseen kahveelle, niin siinä parkkialueella oli yksi tuollainen mattamusta tuunattu yksilö. Enkä oikein tienny, pitäiskö itkeä vaiko nauraa. :roll:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Vanja-eno kirjoitti:Nykyisin Ladaa arvostetaan enemmän ja vanhemmat Ladat ovat saaneet kultti-esineen statuksen
Aivan. Jussi on profeetta, ja Ladat hänen pihallaan ovat patsaita. :D
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

R-J kirjoitti:
LamaAjanElvis kirjoitti:ja varsinkin nyt kun lumet sataa ja latalla hauskaa kahvaa heittelee tuolla raitilla, tyyppi joka on sijoittanut vectransa puskureihin ja vanteisiin koko elämänsä ei samaan pysty edes sillä tylsällä käsijarrulla ja saatta mutista itsekseen että mikä paska lada. mutta eipä tämmöstäkään tuskin paljoa täällä käy... enää. ja kyllä joitain ladoja katson itsekkin vähän vinoon esim joku nappis jolla olisi ollut hyvä tulevaisuus orkkiskunnossa, mutta onkin mattamusta teinituunattu riplake.
. Pysähdyin Timosaurukseen kahveelle, niin siinä parkkialueella oli yksi tuollainen mattamusta tuunattu yksilö. Enkä oikein tienny, pitäiskö itkeä vaiko nauraa. :roll:
Kummatkohan autot herättää enemmän tunteita, teinituunatut vai Ladat?
Jankos

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Jussille iski hirveä tuuninkikuume päälle kun näki tämän linnatuulessa:

Kuva

Ruiskusammusta pitää kuulemma tehdä vielä matalampi ja levikkeet pitää olla paljon hurjemmat... :shock: :shock: :shock:

Myös ilmanottoaukot on tuossa jotenkin pienehköt eli pitäis nekin kait olla jotain kävelytunneliluokkaa :lol:

Toisaalta sammu ei välttämättä jaksa kuljettaa riittävän suuria levikesarjoja ja se tuuninkiprojekti voikin olla Volga????
Lada ukko

Viesti Kirjoittaja Lada ukko »

:D
Kokemuksieni mukaan ihmisen asuinympäristö, ikä ja elämänkokemus
(kulkenee iän mukana, vaikkakaan ei tietty kaikilla), vaikuttavat hänen
käsityksiinsä eri kulkuneuvoista.
Ainakin täällä "takametsissä" ( lue syrjäkylillä) löytyy ns. maalaisjärkeä
emmekä ole törmänneet yhteenkään Lada-vihaajaan eikä edes arvostelijaan vaan päinvastoin olemme saaneet aina positiivista palautetta ja apua jos sitä on tarvittu...( muiltakin kuin Ladakerholaisilta).
Mutta kun aina joskus uskaltaudumme johonkin "Mualikylään" niin sieltä on kyllä löytynyt päivittelijöitä: ( Mitenkä sinä tuollaisella olet uskaltanut lähteä tienpäälle? Meinaatko päästä vielä takaisinkin? Minä en kyllä tule tuon kyytiin! jne...
Mutta saavathan ihmiset olla mitä mieltä tahansa asioista, on vain sääli ettei valveutuneita ole enempää :wink:
Siperia opettaa...
_racing_

Viesti Kirjoittaja _racing_ »

Honecker kirjoitti:No mä voin Renaultin ylimpänä ystävänä ja vankkumattomana relluistina vain lohduttaa, että hitsi sitä aika rankasti rapeista ranskalaisistakin yhä vieläkin. Mutta mä olen aina ajatellu asiaa siten, että jos ei kritiikkiä kestä, niin ei ole Renun arvoinen kuljettaja. Sama pätee kai ladisteihin?

Kaikki maailman sorretut automerkkinsä rakastajat, liittykää yhteen!
:P
no hyi s*****. rellut o ihan paskoja.
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

_racing_ kirjoitti:
no hyi s*****. rellut o ihan paskoja.
Miten perustelet väitteesi?
Ladakeho

Viesti Kirjoittaja Ladakeho »

Honecker kirjoitti:No mä voin Renaultin ylimpänä ystävänä ja vankkumattomana relluistina vain lohduttaa
Täh? Mä luulin et sä diggaat enemmän Mersuja & Jaguaareja... :lol:
Vastaa Viestiin