Ajotietokoneet
-
Minun Samarassa on myös tietokone. En vain osaa sitä käyttää eikä siinä ole vieläkään kaikki johdot kiinni. Asiantuntija asentajani on ollut niin kiireinen, että asennus on jäänyt pahasti kesken. Pimeessä siitä ei ole mitään hyötyä, kun ei näe mitään. Ja tähän aikaan vuodesta ei muuta olekaan kuin pimeää. 

-
Emme vastaa vaillinaisen asennuksen aiheuttamista häiriöistäRiffa kirjoitti:Minun Samarassa on myös tietokone. En vain osaa sitä käyttää eikä siinä ole vieläkään kaikki johdot kiinni. Asiantuntija asentajani on ollut niin kiireinen, että asennus on jäänyt pahasti kesken. Pimeessä siitä ei ole mitään hyötyä, kun ei näe mitään. Ja tähän aikaan vuodesta ei muuta olekaan kuin pimeää.

Valtuutettu asentajasi on vastuussa omista tekemisistään; vastaamme toimimattomien laitteiden takuuasioista, joten painosta asentajaasi saattamaan asennus loppuun; hänellä pitäisi olla tarvittava no hau

-
Olin ymmärtävinäni, että et moittinut; mutta silti en voinut olla kommentoimattaRiffa kirjoitti:Mun kommentti ei ollutkaan tarkoitettu moitteeksi laitteesta vaan toteamukseksi vallitsevasta tilanteesta. Tää mun asentajani kirjoittelee niin paljon tälle palstalle, ettei ehdi tuollaisiin asennushommiin.

Onko asentajallasi kentie jonkinlainen riippuvuus ongelma; jääkö elämä ja ladailu kokematta netin takia.....

430 000 km Ladailua tuota autoilua jalointa
- Lada-Jussi
öhöm
ihme asentaja riffalla, miten joku voi olla noin tollo
suomenkielinen käyttöohjehan löytyy netistäkin äkkiä sieltä tulostamaan ja tutkimaan!!

suomenkielinen käyttöohjehan löytyy netistäkin äkkiä sieltä tulostamaan ja tutkimaan!!

-
- Viesti:
piuhat
Ei vaan taida ohjeissa tai edes "asentajalla" olla tietoa, mistä saa tietokoneen johtimet kulkemaan suht nätisti. Vain stereot taisi olla aavistuksen ikävämmät asentaa.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113