Ajotietokoneet

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
ladamaster

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Ensi lauantaina on suuntana Pietari. Jos on alkanut tietokone kiinnostamaan, niin nyt olisi hyvä tilaisuus saada vempele nopeaan toimitukseen.

Pikaiset yhteydenotot lada_kerho@hotmail.com tai yv
Riffa

Viesti Kirjoittaja Riffa »

Minun Samarassa on myös tietokone. En vain osaa sitä käyttää eikä siinä ole vieläkään kaikki johdot kiinni. Asiantuntija asentajani on ollut niin kiireinen, että asennus on jäänyt pahasti kesken. Pimeessä siitä ei ole mitään hyötyä, kun ei näe mitään. Ja tähän aikaan vuodesta ei muuta olekaan kuin pimeää. :roll:
ladamaster

Riffa kirjoitti:Minun Samarassa on myös tietokone. En vain osaa sitä käyttää eikä siinä ole vieläkään kaikki johdot kiinni. Asiantuntija asentajani on ollut niin kiireinen, että asennus on jäänyt pahasti kesken. Pimeessä siitä ei ole mitään hyötyä, kun ei näe mitään. Ja tähän aikaan vuodesta ei muuta olekaan kuin pimeää. :roll:
Emme vastaa vaillinaisen asennuksen aiheuttamista häiriöistä 8)
Valtuutettu asentajasi on vastuussa omista tekemisistään; vastaamme toimimattomien laitteiden takuuasioista, joten painosta asentajaasi saattamaan asennus loppuun; hänellä pitäisi olla tarvittava no hau
:D
Riffa

Mun kommentti ei ollutkaan tarkoitettu moitteeksi laitteesta vaan toteamukseksi vallitsevasta tilanteesta. Tää mun asentajani kirjoittelee niin paljon tälle palstalle, ettei ehdi tuollaisiin asennushommiin. :)
ladamaster

Riffa kirjoitti:Mun kommentti ei ollutkaan tarkoitettu moitteeksi laitteesta vaan toteamukseksi vallitsevasta tilanteesta. Tää mun asentajani kirjoittelee niin paljon tälle palstalle, ettei ehdi tuollaisiin asennushommiin. :)
Olin ymmärtävinäni, että et moittinut; mutta silti en voinut olla kommentoimatta :D :D

Onko asentajallasi kentie jonkinlainen riippuvuus ongelma; jääkö elämä ja ladailu kokematta netin takia..... :lol:
430 000 km Ladailua tuota autoilua jalointa
Lada-Jussi

öhöm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ihme asentaja riffalla, miten joku voi olla noin tollo :roll:

suomenkielinen käyttöohjehan löytyy netistäkin äkkiä sieltä tulostamaan ja tutkimaan!!
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Martigan
Viesti:

piuhat

Viesti Kirjoittaja Martigan »

Ei vaan taida ohjeissa tai edes "asentajalla" olla tietoa, mistä saa tietokoneen johtimet kulkemaan suht nätisti. Vain stereot taisi olla aavistuksen ikävämmät asentaa.
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Riffa

Re: öhöm

Lada-Jussi kirjoitti:ihme asentaja riffalla, miten joku voi olla noin tollo :roll:

suomenkielinen käyttöohjehan löytyy netistäkin äkkiä sieltä tulostamaan ja tutkimaan!!
Kukahan sen on suomentanut. :D Voiko sen ohjeisiin luottaa? :roll:
Vastaa Viestiin