Rajun kiihdytyksen seurauksena alkoi nykimään
Re: Rajun kiihdytyksen seurauksena alkoi nykimään
Väljän kärkisillan ensiapu on kärkivälin suurennus sellaiseksi että kärjet aukeaa ihan varmasti. Oletkos syttyennakkoa mitannut, jos on liian vähän ennakkoa niin nypyttää. Myös alipainesäätimen toimimattomuus aiheuttaa nypyttämistä tasakaasulla.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Re: Rajun kiihdytyksen seurauksena alkoi nykimään
Jopas jotakin! Ongelma katosi, riitti kun lastasi koko perheen kyytiin viemään talon ykkösautoa korjaamolle lada päätti, että siitä tulee ykkösauto ny
Ajoin koneen lämpimäksi ja siinä muutaman kymmenen kilometrin matkalla huomasin pikkuhiljaa, että eipäs enää nyi yhtään ja risteyksissä vapaalla vaihdekeppi ei enää tärissyt
Takaisintulo matkalla toimi taas kuin noilla kilometreillä (33500km) pitääkin. Vika oli ilmeisesti kaasuttimeen juuttunut roska, näin luulen, eli joku teistä arvasi oikein
Kiitos kaikille neuvoista ja avusta, toivottavasti saa taas ajella toimivalla larpalla jonkin aikaa.

Ajoin koneen lämpimäksi ja siinä muutaman kymmenen kilometrin matkalla huomasin pikkuhiljaa, että eipäs enää nyi yhtään ja risteyksissä vapaalla vaihdekeppi ei enää tärissyt


Kiitos kaikille neuvoista ja avusta, toivottavasti saa taas ajella toimivalla larpalla jonkin aikaa.
Re: Rajun kiihdytyksen seurauksena alkoi nykimään
Pavlovits kirjoitti:Kaasuttimen korjauksessa jäänyt kakkaa kohokammioon ja kova kiihdytys imaisi sen suuttimeen.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.