Joku kaasutinvalmistaja ilmoittaa virtausarvon, jotkut halkaisijan. Eli aina ei ole kyse halkaisijasta. Varmaksi en muista, mutta kaiketi ainakin Mikuni puhuu virtausarvoista. Netistä löytyy muunnostaulukoita.
saako tuon suuttimen vaihdettua pelkällä kannen avaamisella, ettei tarvii koko kaasaria purkaa. Ja mikä suutin sopii(pistäkää linkki moposportista, mikä sopii)Haluasin kaasarin toimimaan hyvin, eikä kulutus kasvaisi paljon....
veli samara kirjoitti:
Ja linkki sopiviin suuttimiin olis kiva, se 125
Tämä kiinnostaisi minuakin. Itselläni on juuri kaasariremppa kesken ja saan korjaussarjan mukana yhden soveliaan suuttimen, mutta voi olla että noita joutuu jatkossakin vaihtamaan.
Lada 2107 1300S -85 ikuisuusprojekti.
"Trying is the first step towards failure." -Homer Simpson
Auttaako tuo pääsuuttimen vaihto tuohon sammumis ongelmaan?, eli sammuu ilman ryyppyä kun vaihtaa vaihdetta tai tulee risteykseen. Ajattelin että eikö se ole tyhjäkäyntisuuttimen "vika"
Asialla on hieman KIIRE
Nyt saatu latuska käymään hyvin ja sammuminen loppumaan osittain. Eli silloin tällöin sammuu risteyksiin. mikä tuohon auttaisi. Ja oliko tuo seosruuvi siinä kaasarin juuressa pieni ruuvi, ja olikos se 2 kierrosta auki niin hyvä....
Juuri tuon puhdistuksen takia se toimiikin paremmin, eli nyt sammuminen on ihan jonkun muun vika kuin roskan.
Hyvää tavaraa tuo bilteman paineilma SPRAY, saa pienellä pillillä(mukana)ilmaa suuttimien läpi nopeasti.Toimii samalla jääsprayna kun kääntää purkin kyljelleen/ylösalaisin