Kuten tuolla kirjoitin: Edellinenkään omistaja ei saanut auton ensimmäiseltä omistajalta käyttöohjekirjaa. Eli siitäpä ei ole apua kun sitä ei ole.
Auto on Otettu käyttöön 20.4.1995. Takapaksilätkän mukaan se on ostettu Joensuun Autoniekasta ja elellyt Enossa omistajatietojen mukaan, kunnes n. 2vuotta sitten siirtyi Heinävaaraan Emännän autoksi.
Kävin kurkkimassa noita diagnostiikkatyökalukauppoja ja kyllä hirvitti. En ole ostellut mitään Nettikaupoista ja linkkien määrä sekä sivustojen moninaisuus saivat kyllä homman tuntumaan vaikealta. Tällainen minä näitten kommunikatsioonivälineiden kanssa aina alussa olen.
http://www.ross-tech.com/ Täällä kävin kurkkimassa. Kauppa on onneksi nyt kiinni. Joutaa harjoitella ohjelman hakua. En kyllä liiemmin älyä minkä linkin tai otsakkeen takaa se mahdollisesti löytyisi ja miten sitten edetään. Ehkä tuo piuhajuttu on helpompi.
Voisitko THI-900 laittaa vaikka YV vähän yksityiskohtaisempaa kertomusta siitä, miten itse tuon soppailun teit ja mitä lie maksoi. Ei varmasti ole mikään vaikea rasti, mutta tuntuu aina kestävän minulta ja sekoilen linkeissä niin etten enää tiedä missä ja miten päin olen.