Soitin kuumenee P*******!!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

enZo kirjoitti:hmm, juu. huomasin että itselläkin kuumenee tuo soitin aikalailla. =) mutta luulisin että suora auringon paiste on syynä siihe.. no, väliaikainen (onneksi) tuo lada. syö liikaa soppaa ku nopeus menee päälle 90km/h. =) sellasta kysyn nyt sitte, et mistä pitäs vikaa hakee, ku pissapoika ei pissi? siis lasinpyyhkimet kyl toimii, mut ei pissiä tu. ja etulyhtyjen pesimet (pyyhkimet ja pissijät) eivät myöskään toimi. moottorien pitäisi olla kunnossa.. sulakkeet on ehjät ja ne saa kontaktin. autona siis 2105 1500 -92
Pissapojan moottorit on varmaan särki, meinaa jos ne ei ees hurise. Voit koittaa purkaa ja puhistaa ne, jos se jotain auttais.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Vastaa Viestiin