kommari2105 kirjoitti:Rallista ei tässä jutussa puhuta. Vai puhutaanko?
Jos herrat epäilee että on kiikku aja ni eiku tervetuloa kokeilee.
Ei vetele, Eikä kallistele.
Ei oo mitään järkee vakio ladaan säädettävää alustaa laittaa.
Saatikka sit tupla vakaajaa.
Ei puhuta mistään rallista, kyseinen ropponen iskareineen on ihan normaalissa siviilikäytössä eli 95% asvalttia. Pahoittelen jos sotkin sun topikkisi

Tarkoitus ei ollut verrata minun alustaa sinun alustaasi, vaan kunhan kirjottelin omia kokemuksiani.
Ei varmasti kallistele eikä ole kiikkulauta, vakioalustasta on paha laittaa enää kiikummaksi, joten lähes mikä tahansa alustapäivitys on aina parempaan suuntaan.
Ajoin itse taas tänään lähes vakioalustaisella laappanalla ja oli kyllä melko hirveää menoa...
Miksi ei saisi laittaa säädettävää alustaa kun eihän sellainenkaan maksa juuri mitään, n. 400€ vaikka Spaxilta. Ja on ainakin säätövaraa joka alustalle ja joka makuun. Itsekin sitä jo harkitsin mutta päädyin lopulta noihin bilsteineihin.
Jos asvaltilla ajelee niin kannattaa koittaa sitä tuplavakaajaa, voit vaikka yllättyä. Itse en ainakaan siitä ihan hevillä enää luovu.
Itse olen yhtä rälläkkämadallettua ladaa ajanut ja oli aivan hirveä tapaus, siinä oli tosin vakioiskarit joten ei voi verrata. Eturenkaatkin madalluksesta johtuen aivan länkällään eli \-/, siinä onkin sitten hyvä vetää mutkaan kun lähtee vanteestakin maalit pois.
Oletko itse ruuvannut etusia pystympään madalluksen jälkeen, tuskin olet? On varmasti hyvä ajella mutkaan.
Jos haluaa laappanaan oikeesti kunnon alustan asvaltille, niin ei siinä paljoa mukavuudesta voi puhua. Mukavuus ja kovuus kulkee aina kiikussa.
Uudet autot sitten erikseen joissa on pintapehmeä jousitus mutta mutkaan ajaessa huomaa että jäykkyyttä on.
Mielellään voitais suorittaa koeajot puolin sun toisin, mutta toi 700 km eestaas vaikkapa yhteen miittiin ei enää kyllä houkuttele