Tässä ei mitään uutta auringon alla. Turhaa lätinää!
- PöyhöinKuusaalt
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: RuiskuCombin 21044 polttoainepumppu?
Niin ja jos Poika viimeisen sanan kaipaa niin se hänelle annettakoon. Minä nyt sitä en tässä aiheessa tarvitse. Onneksi on muutakin puuhaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: Tässä ei mitään uutta auringon alla. Turhaa lätinää!
Tuossa kyllä jukka antoi ihan asiallisia vinkkejä mitä kans kannattaa lähtee kokeileen eli nuo releet. Mä en sano tätä mitenkään pahalla mutta väliin tuntuu että vaikka täällä neuvoja kyselet niin et silti niitä halua kuunnella mitä nyt oon sivusta seurannut.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- PöyhöinKuusaalt
Joopa joo! Enpä enää ihan niin paljon jaksa kysellä. Enkä tosin kertoillakaan miten niitä vikoja olen sitten korjaillut. Kaikki tulevat harrastuksessaan siihen pisteeseen, jolloin tarinat alkavat jäädä omaan ja pienemmän piirin tietoon. Olkoon siellä asiallisia seassa, mutta yleinen tyyli ratkaisee. Tässä iässä ei enää oikein jaksa kaikkien poikasten pöpinöistä välittää. Ei tuollainen "Digiboksi kakkana" -tyylinen tietous paljon auta, kun se on vielä täyttä arvailua ja osoittautuikin aivan virheelliseksi.
Että minäpä tämän 1700i elektroniikan nyt olen käynyt miltei kaikilta osin läpi ja sen kanssa tulen pärjäilemään. Rassautukoot muut sitten sen kanssa aikanaan. Varsinkin ne jotka tietävät että sama tekniikka on vaikka missä muissa vehkeissä ja täten tietävät että tietävät osaavansa viat korjata.
Kiitos minun puolestani riittää tämä. Pojat jatkakoon paminoitaan ja Tekijät tehköön hommia.
Että minäpä tämän 1700i elektroniikan nyt olen käynyt miltei kaikilta osin läpi ja sen kanssa tulen pärjäilemään. Rassautukoot muut sitten sen kanssa aikanaan. Varsinkin ne jotka tietävät että sama tekniikka on vaikka missä muissa vehkeissä ja täten tietävät että tietävät osaavansa viat korjata.
Kiitos minun puolestani riittää tämä. Pojat jatkakoon paminoitaan ja Tekijät tehköön hommia.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Tervehdykset toivottelen.PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Joopa joo! Enpä enää ihan niin paljon jaksa kysellä. Enkä tosin kertoillakaan miten niitä vikoja olen sitten korjaillut. Kaikki tulevat harrastuksessaan siihen pisteeseen, jolloin tarinat alkavat jäädä omaan ja pienemmän piirin tietoon. Olkoon siellä asiallisia seassa, mutta yleinen tyyli ratkaisee. Tässä iässä ei enää oikein jaksa kaikkien poikasten pöpinöistä välittää. Ei tuollainen "Digiboksi kakkana" -tyylinen tietous paljon auta, kun se on vielä täyttä arvailua ja osoittautuikin aivan virheelliseksi.
Vastaustasi tulkiten, oletko tyyppiä minulle kaikilta, mutta minulta ei kenellekään. Ei yksi ihminen voi kaikkea tietää, taitaa ja osata. Kun kaksi tai kolme ihmistä panee tietonsa yhteiseen käyttöön, se on enemmän kuin neljän kaverin tiedot ja taidot erikseen. Mestaritkin hankkivat tietoja, taitoja ja harjoittelevat, koska tietävät, että eivät ole täydellisiä,
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

Luetun ymmärtämisessä sulla taitaa olla aika pahasti ongelmia. Ja neuvot eivät olleet mitenkään virheellisiä. Tiedät sen ihan hyvin itsekin, jos edes pienen pieni ajatuksen liekki vielä vintilläsi lepattaa.PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Ei tuollainen "Digiboksi kakkana" -tyylinen tietous paljon auta, kun se on vielä täyttä arvailua ja osoittautuikin aivan virheelliseksi.
Sulla ei ole edes kanttia sanoa, mikä siinä oli vikana. Mutta ei sun tarvitsekaan, koska minä sen jo tiedän.
- PöyhöinKuusaalt
Hyvä että aquit tietää tietävänsä. Monihan osaa auton korjata näkemättä tapausta. Sellaisia ammattilaisia me tarvitsemme tänne lisää. Ja miksi minun pitäisi kertoa mikä oli vikana kun aquit voi sen tehdä. Siis jos haluat jakaa tietosi niin tee se ihmeessä.
Ja Ukki ei taida minun kirjallista tuotantoani juuri sitten näistä Tekniset osastoista olla lukenut. Kaiken ole lähes kertonut, mutta rajansa kaikella. Kun kerran on näitä, jotka tietävät viat näkemättä, niin heidän on helpompi niistä kertoa kun ei ole näpit rasvassa. Sitä näppäimistö likaantuu jos kirjoittelee tuossa remontin välillä. Kukapa jaksaa pikku käppösiään aina pestä vasta kuin illalla.
Ja eipä kannattaisi Ukinkaan tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä persoonastani, vaikka hän kunnioitettava VanhempiMies onkin noin hatarin perustein ja tuollaisen todistusaineiston pohjalta. Ei pahalla, mutta tepä nyt ette hirveän hyvin voi minua tämän juttusarjan perusteella tuntea vaikka haluaisittekin. Kevyttä on kama tosiaan.
Ja Ukki ei taida minun kirjallista tuotantoani juuri sitten näistä Tekniset osastoista olla lukenut. Kaiken ole lähes kertonut, mutta rajansa kaikella. Kun kerran on näitä, jotka tietävät viat näkemättä, niin heidän on helpompi niistä kertoa kun ei ole näpit rasvassa. Sitä näppäimistö likaantuu jos kirjoittelee tuossa remontin välillä. Kukapa jaksaa pikku käppösiään aina pestä vasta kuin illalla.
Ja eipä kannattaisi Ukinkaan tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä persoonastani, vaikka hän kunnioitettava VanhempiMies onkin noin hatarin perustein ja tuollaisen todistusaineiston pohjalta. Ei pahalla, mutta tepä nyt ette hirveän hyvin voi minua tämän juttusarjan perusteella tuntea vaikka haluaisittekin. Kevyttä on kama tosiaan.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Niin kuin jo aiemmin laitoinkin, niin jännite tai ECM. Koska Ladassa ei sähköt ole kovin hyvin suojattu, niin noista valitsisin sen puuttuvan jännitteen ECM:ltä. Maa, 30 tai 15. Tämä sillä varauksella, että CE-valo toimii ja diaknoosipistokkeen liittimet ovat kytketyt.PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Ja miksi minun pitäisi kertoa mikä oli vikana kun aquit voi sen tehdä. Siis jos haluat jakaa tietosi niin tee se ihmeessä.
- PöyhöinKuusaalt
Väärin tiedetty. Ei voi auttaa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Tervehdykset toivottelen.
Enhän minä väittänyt mitään vastauksesi perusteella, vaan esitin kysymysen. Vastaustasi tulkiten, oletko tyyppiä... Sori jos ei kirjoitelmani avautunut, älä välitä en minä kaikistellen itsekkään ymmärrä ajatuksiani. Mutta näissä asioissa 1+1= >2
Enhän minä väittänyt mitään vastauksesi perusteella, vaan esitin kysymysen. Vastaustasi tulkiten, oletko tyyppiä... Sori jos ei kirjoitelmani avautunut, älä välitä en minä kaikistellen itsekkään ymmärrä ajatuksiani. Mutta näissä asioissa 1+1= >2
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

No huh huh. Siksi kai tänne teknisiin KYSYMYKSIIN kirjoitetaan, että halutaan esim. vinkkejä siitä mikä autossa voisi olla vikana. Miksi kirjoittaa kysymys, jos ei halua vastauksia? Yksinpuheluita varten voi avata jonkun blogin.
Reippaina käymme rekkain alle 

Tietäneeköhän tuo pöyhönen vieläkään mikä siinä oli vikana? Tais vaan höpöttää sillä aikaa ku kaverit pisti auton kuntoon
,_,/ukka

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Näin varmaankin siinä on käynyt, koska tuossa minun diaknoosissani ei ole vaihtoehtoja. Kaikissa muissa tapauksissa ECM:n saa yhteyden.
- PöyhöinKuusaalt
Tässä tapauksessa: "Lapsoset leikkiköön leluillaan. Kohta kaakao jäähtyy. Syntiset huutakoon Jumaliaan. MaailmanPyörä palaa..." Tuomari Nurmio.

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
tätähän se suomalaisuus on:Kysytään kun pitäisi vastata.....vastataan kun pitäisi kysyä....ja rannalla huutaa toinen tollo....ei niitä eroita kun Jumala ja PoliisiNonnis kirjoitti:No huh huh. Siksi kai tänne teknisiin KYSYMYKSIIN kirjoitetaan, että halutaan esim. vinkkejä siitä mikä autossa voisi olla vikana. Miksi kirjoittaa kysymys, jos ei halua vastauksia? Yksinpuheluita varten voi avata jonkun blogin.

- PöyhöinKuusaalt
"Kysyy kun ei vastata. Vastaa kun ei kysytä. Huutaa rannalla ja toisella rannalla huutaa toinen suomalainen. Ja näitä kahta suomalaista ei erota toisistaan mikään. Ei mikään, paitsi kuolema ja poliisi". JEE! 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?