Rassin väritys suunnittelua

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Lara-Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Mulla kävi tossa mielessä että kun löytyis joku porukka jotka tekee noita graffitteja niin se olis hieno maalaus eikä tulis toista ihan heti vastaan ja saishan kaverit toteuttaa itseään. Kunhan vaan näyttää ekaks mitä meinaa maalata. Jos joku tietää tällästä graffittien tekijää niin ei kun yhteyttä muhun. Saa maalata koko auton.
max40w

Viesti Kirjoittaja max40w »

Kuva

tuollainen violetti olis pähee, vaikka ihan ilman metallia :P
samurai

Viesti Kirjoittaja samurai »

eiks sellanen violetti raita vaalean vihreälä pohjala??
olis aika virkistyttävän näkönen :-)
Grimbe

Viesti Kirjoittaja Grimbe »

Tee semmone "taksi" lada :D
auto keltaseks ja sit ostat semmost ralliteippiä. Laitat teipit kylkee ja käyt pöllii taksikyltin katolle :lol:
oon nähny yhen ja oli meinaa aika pähee.
Viilettäjä

Viesti Kirjoittaja Viilettäjä »

Jos mulla olisi ylimääräinen Lada ja liikaa rahaa, niin mä värjäisin varmaan näin:
- Killtävän musta pohja
- Liekkien sijasta hopeiset tai lumenvalkoiset tribaalit konepellille
- Sama sivuille
- Katolle zigzag-kuvio
- takaluukulle hopeinen reunusta, tummeten keskustaa kohti
lada 1300s

Viesti Kirjoittaja lada 1300s »

Venäjän miliisi auto värit olis hienot. tai punanen tähti oviin.
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

mulla oli männätalvena värityksenä "korrosio" hiekkapuhalsin ladan elokuun lopulla ja loppu hoitui ittekseen, marraskuulla biili oli upean rusehtava, oli muuten upee ja käänti katseita kun mikäkin ferrari ...
tällä hetkellä jäärataladassa menee 3 raitaa yli ja takalasissa adidas tarra ,tämäkin toimii :lol:
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Maalailemaan innoistuin niin päädyin sellaiseen lopputulokseen että pohjana kirkas punainen, ovien karmit ja takasivu"ikkunat" (peltiä) mattamustat. Ovissa ja konepellissä keltaisella sirppi ja vasara. Tietysti kaikki kromilistat edelleen kromisia. Aika onnistunut.
Viilettäjä

Viesti Kirjoittaja Viilettäjä »

Millastakohan maalia kannattais käyttää larpatin maalaamiseen, kun ei ruiskua satu omistaan ja pulverimaalaus lähimmässä Tuomolan Auto-Maalaamossa maksaa maltaita?
Ja kuinkas välttämätöntä on puhallella vanhat maalit pois?

Ei kannata ihmetellä kysymystulvaa, sain vaan 6 minsaa aikaa tietoon et ois -87 1200S myynnis 50€, ei kilvissä mutta kunnossa. Ja sehän sopii mulle kun tolla AX:ällä valan ajelen mut Ladakin ois kiva.
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Mohair-telalla maalaat hieman ohennettua sadoluxia. Tarttuu kuin tauti ja tulee hieno pinta, eikä maksa paljon.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
tolstoi

Viesti Kirjoittaja tolstoi »

Viilettäjä kirjoitti:Millastakohan maalia kannattais käyttää larpatin maalaamiseen, kun ei ruiskua satu omistaan ja pulverimaalaus lähimmässä Tuomolan Auto-Maalaamossa maksaa maltaita?
Ja kuinkas välttämätöntä on puhallella vanhat maalit pois?
Bemarin maalasin (tosin ruiskulla) sellasella maalilla kun Poly-system. 2 litraa maalia ja litra kovetinta riitti hyvin. Vähän meni kans ohennetta. Myrkyt makso yhteensä EUR 70. Tota ei kyllä varmaan myydä kenelle tahansa, pitää ostaa jonkun maalarin kautta. Pinnan karhensin ennen maalausta Tarjoustalon karhunkielellä ja paikotellen jollain 800 santapaperilla. Hyvä ja kiiltävä tuli ja helppo oli tehä. Luulis onnistuvan telallaki.

Ton Poly-systemin mulle neuvo yks automaalari. Se on kuulemma tarkotettu mm. raskaan kaluston maalaukseen, mutta toimii kun tauti tällasiin ei-näyttelykohteisiin. Ja "oikee" automaali maksaakin sitten jo melkein huntin litra.
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
Misha

Re: Rassin väritys suunnittelua

Viesti Kirjoittaja Misha »

arpati kirjoitti: Eli itelle on muotoutunu sellainen kuva että tarttis vetää auto harmaaksi (ehkä hiukan sinertävä tai vihertävä) ja siihen punaiset leveet viperraidat
Jeknkien SEMA autotuunaushown perusteella tommoinen matta alusmaalinharmaa on näköjään tullut muotiin. Toyota jopa alkaa myymään sitä vaihtoehtona niiden Scion sarjan autoissa! Jenkeissä siis vaan.

Eli minä äänestän alusmaalinharmaata ja kyllähän noi vaipperraidat, varsinkin jos ne on kiiltävää maalia, sopis tuohon hyvin.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

Hiukan kiiltävä tummanharmaa pitäis tulla saa nähdä jaksaako tehdä raidat :wink:
124/2101 practical beauty
Misha

Viesti Kirjoittaja Misha »

arpati kirjoitti:Hiukan kiiltävä tummanharmaa pitäis tulla saa nähdä jaksaako tehdä raidat :wink:
KUVIA SIT!
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
arpati

Viesti Kirjoittaja arpati »

Joo tarttee koittaa saada niitä johki nettiin. Valmistumisen aikataulusta ei ny varmuutta kun toi kaverin kupla on etusijalla :wink: No tänäkesänä kuiteski kun ens talveksi pitäis ottaa ajoon...
124/2101 practical beauty
Vastaa Viestiin