Rassin väritys suunnittelua
Mulla kävi tossa mielessä että kun löytyis joku porukka jotka tekee noita graffitteja niin se olis hieno maalaus eikä tulis toista ihan heti vastaan ja saishan kaverit toteuttaa itseään. Kunhan vaan näyttää ekaks mitä meinaa maalata. Jos joku tietää tällästä graffittien tekijää niin ei kun yhteyttä muhun. Saa maalata koko auton.
-
samurai
-
Grimbe
-
Viilettäjä
- lada 1300s
mulla oli männätalvena värityksenä "korrosio" hiekkapuhalsin ladan elokuun lopulla ja loppu hoitui ittekseen, marraskuulla biili oli upean rusehtava, oli muuten upee ja käänti katseita kun mikäkin ferrari ...
tällä hetkellä jäärataladassa menee 3 raitaa yli ja takalasissa adidas tarra ,tämäkin toimii
tällä hetkellä jäärataladassa menee 3 raitaa yli ja takalasissa adidas tarra ,tämäkin toimii
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
-
Viilettäjä
Millastakohan maalia kannattais käyttää larpatin maalaamiseen, kun ei ruiskua satu omistaan ja pulverimaalaus lähimmässä Tuomolan Auto-Maalaamossa maksaa maltaita?
Ja kuinkas välttämätöntä on puhallella vanhat maalit pois?
Ei kannata ihmetellä kysymystulvaa, sain vaan 6 minsaa aikaa tietoon et ois -87 1200S myynnis 50€, ei kilvissä mutta kunnossa. Ja sehän sopii mulle kun tolla AX:ällä valan ajelen mut Ladakin ois kiva.
Ei kannata ihmetellä kysymystulvaa, sain vaan 6 minsaa aikaa tietoon et ois -87 1200S myynnis 50€, ei kilvissä mutta kunnossa. Ja sehän sopii mulle kun tolla AX:ällä valan ajelen mut Ladakin ois kiva.
Bemarin maalasin (tosin ruiskulla) sellasella maalilla kun Poly-system. 2 litraa maalia ja litra kovetinta riitti hyvin. Vähän meni kans ohennetta. Myrkyt makso yhteensä EUR 70. Tota ei kyllä varmaan myydä kenelle tahansa, pitää ostaa jonkun maalarin kautta. Pinnan karhensin ennen maalausta Tarjoustalon karhunkielellä ja paikotellen jollain 800 santapaperilla. Hyvä ja kiiltävä tuli ja helppo oli tehä. Luulis onnistuvan telallaki.Viilettäjä kirjoitti:Millastakohan maalia kannattais käyttää larpatin maalaamiseen, kun ei ruiskua satu omistaan ja pulverimaalaus lähimmässä Tuomolan Auto-Maalaamossa maksaa maltaita?
Ton Poly-systemin mulle neuvo yks automaalari. Se on kuulemma tarkotettu mm. raskaan kaluston maalaukseen, mutta toimii kun tauti tällasiin ei-näyttelykohteisiin. Ja "oikee" automaali maksaakin sitten jo melkein huntin litra.
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
Re: Rassin väritys suunnittelua
Jeknkien SEMA autotuunaushown perusteella tommoinen matta alusmaalinharmaa on näköjään tullut muotiin. Toyota jopa alkaa myymään sitä vaihtoehtona niiden Scion sarjan autoissa! Jenkeissä siis vaan.arpati kirjoitti: Eli itelle on muotoutunu sellainen kuva että tarttis vetää auto harmaaksi (ehkä hiukan sinertävä tai vihertävä) ja siihen punaiset leveet viperraidat
Eli minä äänestän alusmaalinharmaata ja kyllähän noi vaipperraidat, varsinkin jos ne on kiiltävää maalia, sopis tuohon hyvin.
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!