kuka on eka joka laittaa ladaan suorasuihkutuksen, niiq GDI
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
tilannehan on nyt se että ei meikän amisaivot oikein ponjaa mitään tuosta data skeidasta.
se on jätkät semmonen homma että taitaa olla sen k- jetin paikka vai mikä se oli?
mitenkäs semmonen saadaan säätöön?
ruisku on paljon parempi ja käytännöllisempi monessa suunnassa. jos en sa ruutaa iskun niin sitte pannaan eikä panetella nimittäin kaasutinta pellin alle.
niin miten on tuon k -jetin kanssa??
ja ei ot:tä kiitos
Entäs jos laittais Ladan oman 4-piste ruiskukannen, ruiskutukin ruiskuineen, imusarjan kerääjineen. Tohon tartteis vain sitte ohjain ja sähköt. Ja tietty bensapumppu hyvillä paineilla.
Niin minä ajattelin tehdä. Paljon helpompi kun ei tarttee modata .
säätänä kirjoitti:ruisku on paljon parempi ja käytännöllisempi monessa suunnassa. jos en sa ruutaa iskun niin sitte pannaan eikä panetella nimittäin kaasutinta pellin alle.
niin miten on tuon k -jetin kanssa??
ja ei ot:tä kiitos
K-jetronic on mekaaninen ruisku joka suihkii kokoajan suuttimista. eli sillä ei paljon bensan kulutus tipu.
mega on hyvä jos on innostusta ja taitoa rakenella elektroniikan kanssa.
Kaasuttimet on hyvä vaihto ehto koska hyvät weberit hyvin säädettynä ei paljon häviä megalle, esim vääntö saatta olla jopa parempi kaasuttimilla paremman sekoittumisen johdosta.
RTJN65 kirjoitti:Entäs jos laittais Ladan oman 4-piste ruiskukannen, ruiskutukin ruiskuineen, imusarjan kerääjineen. Tohon tartteis vain sitte ohjain ja sähköt. Ja tietty bensapumppu hyvillä paineilla.
Niin minä ajattelin tehdä. Paljon helpompi kun ei tarttee modata .
Puheista päätellen et ole lukenut Esko Maunon "Virittäjän Käsikirja 1"?. Kannattaa ostaa ja siitä opiskella ensin asiat teoriassa niin onpa muuten helpompi alkaa rakentelemaan moottoria. Eikä tämä todellakaan ole ainut aiheeseen liittyvä kirja mutta kyllä silläkin varmaan aika pitkälle pääsee.