Sivu 2/2
Re: Katsastussetä ei tykännyt
Lähetetty: 4.1.2008 14:51
Kirjoittaja rollipeikko
Käy aika tasaisesti ja venttiilit on säädetty tossa kuukausi sitten.
Re: Katsastussetä ei tykännyt
Lähetetty: 4.1.2008 14:53
Kirjoittaja Jokari
No sitten vaan puristukset varmuudeksi mittaukseen. Terveessä latukassa paineet on tasaisesti yli 12 bar joka pytyssä...
Re: Katsastussetä ei tykännyt
Lähetetty: 4.1.2008 22:47
Kirjoittaja samarai
Niin tuli mieleen, että niissä ruiskuLadoissa missä on ajonestolaite, niin polttoaineen syötön ja sytytysvirran katkaisu on helppo juttu - ei tarvitse kuin jättää ajoneston kuittaamatta ja alkaa sahata.
Re: Katsastussetä ei tykännyt
Lähetetty: 4.1.2008 23:46
Kirjoittaja Tupolev
Puristuspaineen tarkistus:
1. Lämmitä moottori
2. kun IG virta OFF, irrota IG puolat ja tulpat
3. väliaikaisesti irrota polttoneste pumpun rele
4. asenna puristuspainemittari
5. paina kaasupoljin pohjaan
6. käynnistä moottoria ja mittaa puristuspaine
7. katso iskujen nousema, kirjoita puristuspaineet ylös (yli 12 bar)
8. Varo särkemästä sytys-boxia (esimerkiksi sytytystulpat maadoitettuna)
9. Vältä turhaa sahaamista käynnistysmoottorilla, ettei tule (sähkö)vahinkoja.
Re: Katsastussetä ei tykännyt
Lähetetty: 6.1.2008 22:01
Kirjoittaja iigorr
tuo biltemasta saatava puristuspainemittari letkulla 19,90 on aika pro. ohjeet mittaamiseen tulee mukana.