Sivu 2/2

Lähetetty: 4.4.2004 21:07
Kirjoittaja arpati
Itelläkin toi -95 2105 kyllä tehny tota max 120 mutta kun ajo lämpöseksi ja si polki 1, 2, 3 vaihteella kiekat tappiin useemman kerran niin kyä se siitä si alko kulkemaan taas eli ei tykänne neiti-ajosta :wink: Eli rohkeesti poltteleen karstoja putkesta ja loppuputken suurennus 2" auttaa jopa alavääntöön tai sitten se aiheutu siitä loivasta kartiosta jonkan tein katin persuksiin ladan kardaaniputkesta....no paremmin kulkee kuitenkin :wink: Bensapulaa kyllä ko ei jaksa mennä enää nelosella riittävästi :? en o vaan jaksanu teurastaa (porata suutinta) toimivaa akstekkia ettei tule pahalle päälle ja lakkaa toimimasta :lol:

:shock: Yllättäen en ole kaasarille joutunu tekemään mitään näinä vuosina (- 99 - 04 mulla) paitsi voitelemaan vivustoja jotka jumittaa ajoittain..bensapumppu on vaihdettu kun rupes ruikkimaan välistä...

Lähetetty: 4.4.2004 21:25
Kirjoittaja RTJN65
No ajelin kyllä viikonloppuna Vantaalta Tapereelle ja takaisin niin että olisi pitänyt tukokset selvitä. Välillä jopa 3 vaihteella 100 vauhtia noin 5 kilometriä. Että kyllä toi vika jossain muulalla on. Ei se tukossa voi olla.

Toinen Ladani oli saman oloinen ja päästelin sillä tuolla venäjällä pietarista viipuriin talla laudassa. Rupesi lopulta kulkemaan mutta tyhjäkäynti hävisi tyystin. Kaipa siinäkin on jotain pielessä.

Lähetetty: 4.4.2004 21:47
Kirjoittaja arpati
Joo kyä toi muistaakseni ottaa kolmosella 120 kun oikein venyttää...meni ihan hyvinkin sillon kun ajo hiukan testilenkkiä suoralla putkella mutta nelosella ei si mennykään sen enempää :? eli aikas laihalla vissiin käy kierroksilla.....

Lähetetty: 4.4.2004 21:58
Kirjoittaja mika
nii ja mikä ruuvin paikka se on siellä kaasarin ulkopuolella venttiilin kopan puolella sellanen 6mm pultti menee siihen seku tippu niin mulla ei kiihtyny...